خبرگزاری مهر- هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا گفت: تیم ما با کسب امتیازات لازم در دیدارهای پیش‌رو از لالیگا سقوط نخواهد کرد.مسعود شجاعی در مورد تساوی تیم اوساسونا برابر لاکرونیا گفت: بازی بسیار سختی بود، زیرا آنها در زمین خودشان تنها در اندیشه پیروزی بودند و می‌خواستند با شکست ما به رده‌های بالاتر جدول رده‌بندی صعود کنند، اما برابر این تیم عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه‌ای معقولانه کسب کردیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب تیم اوساسونا در چهار هفته اخیر، افزود: در بازی با لاکرونیا مهاجم اصلی ما غیبت داشت، ضمن اینکه جواد و من هم خسته بودیم اما با این شرایط یک امتیاز ارزشمند را بدست آوردیم و تا حدودی شرایط‌مان در جدول رده‌بندی بهتر شد.

هافبک ایرانی تیم اوساسونا با بیان اینکه وضعیتش از همه نظر عالی است، در مورد بازی مهم هفته آینده تیمش برابر نومانسیا تاکید کرد: نومانسیا یکی از تیم‌های قعرنشین لالیگا است که ما را به سختی تعقیب می‌کند، به همین دلیل این یکی از حساس‌ترین دیدارهای ما محسوب می‌شود و اگر بتوانیم در این بازی پیروز شویم از جمع تیم‌های قعرنشین فاصله زیادی خواهیم گرفت.

وی در مورد آینده تیم فوتبال اوساسونا تصریح کرد: قبلا هم با اطمینان گفته بودم که تیم اوساسونا سقوط نمی‌کند. البته هنوز هیچ چیزی مشخص نیست، اما اگر ما در دیدارهای آینده امتیازات لازم را کسب کنیم در لالیگا خواهیم ماند.

این هافبک ملی پوش در ادامه صحبت های خود در مورد دیدار تیم ملی ایران برابر کره‌جنوبی اظهار داشت: در ۱۵ دقیقه نخست بازی فشار بسیار زیادی را روی دروازه حریف وارد کردیم. کره‌ای‌ها در آن لحظات خیلی ترسیده بودند و حرفی برای گفتن نداشتند. وی اضافه کرد: زمانی که نتوانستیم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم، بازیکنان کره اعتماد به نفس پیدا کرده و توانستند برای دقایقی بازی را اداره کنند. قطعا اگر در آن دقایق گلی را به ثمر می‌رساندیم، شرایط بازی کاملا به سود ما تغییر می‌کرد.

وی در پاسخ به مسائلی که ظرف چند روز گذشته مطرح شد و بعضی‌ها اعلام کردند این بازیکن در هنگام و پس از تعویض ناراحت بوده است، اظهار داشت: واقعا این مسائل خنده‌دار است. زمانی که متوجه شدم باید تعویض شوم طبق قانون حرفه‌ای فوتبال و به دلیل اینکه از حریف جلو بودیم، برای تلف کردن وقت آهسته به سمت نقطه تعویض آمدم تا از سرعت بازی بکاهم.

هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا با بیان اینکه در این دیدار با تمام توان بازی کرد تا به موفقیت تیم ملی کمک کند، افزود: قطعا سرمربی تیم که از بیرون بازی را نگاه می‌کند، با توجه به شرایط بازی تصمیم گرفت من را عوض کند و من هم مانند یک بازیکن حرفه‌ای به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشتم و تمام مسائلی که در مورد ناراحتی ام مطرح شده کذب محض است.

وی در مورد دیدار آینده تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عربستان تاکید کرد: هر طور که شده باید ۳ امتیاز بازی برابر عربستان را کسب کنیم، زیرا امتیازهای آن بازی برای ما بسیار حیاتی است. در صورت شکست عربستان با توجه به دیدار خانگی برابر امارات شانس صعودمان به جام جهانی بیشتر می‌شود.