بحران در پرسپولیس پایان یافت

گروه ورزش- جلسه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس برای تصمیم‌گیری در مورد ماندن یا رفتن پیروانی بالاخره رای به ماندن این مربی جوان داد، تا یک هفته قبل از بازی دربی وضعیت این تیم رو به آرامش بگذارد. هر چند قضیه مصاحبه علی کریمی و صحبت‌های انصاری‌فر در این باره مسکوت مانده است، اما به نظر می‌رسد هیات‌مدیره این باشگاه تا قبل از دربی تصمیم دیگری نخواهد گرفت. افشین پیروانی پس از اینکه برای اولین تمرین بازی پرسپولیس و پیام به تمرین این تیم نیامد، حالا با رای اعتمادی که دوباره از هیات‌مدیره گرفته است، قرار است دوباره کار خود را با این تیم آغاز کند. پیروانی در این باره می‌گوید: «به تیم اعتقاد دارم و مطمئن هستم اگر بازیکنان در آرامش باشند می‌توانند خواسته هواداران پرسپولیس را برآورده کنند.

کار بسیار سختی داریم، اما هدف نهایی من قهرمانی پرسپولیس در ۳ جام است.

مطمئن باشید برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. من پرسپولیسی واقعی و خادم این تیم هستم و هیچ کس نمی‌تواند تا زمانی که من هستم برای این تیم مشکل‌ساز شود.»

شعارهای هواداران پرسپولیس علیه کادر فنی و بازیکنان این تیم که از دقیقه ۶۰ بازی آغاز شده بود یکی از دلایل ناراحتی پیروانی بود. او در این باره می‌گوید: «برخی از تماشاگران از دقیقه ۶۰ بازی هر چه از دهنشان درآمد به ما گفتند، من نمی‌خواهم فقط مرا تشویق کنند، بلکه می‌خواهم بازیکنانم در آرامش به کار خود ادامه دهند. برای من جای تعجب داشت که چرا در بازی مقابل پیام از دقیقه ۶۰ علیه بازیکنان و کادر فنی شعار دادند و بعد از زدن گل نیز این موضوع شدت یافت. شعار تماشاگران باعث شد بازیکنانی مثل علی کریمی از کوره در بروند و علیه مدیریت صحبت کنند.» بازی روز چهارشنبه برابر داماش فرصت خوبی است که پیروانی جایگاهش را در تیم پرسپولیس تثبیت کند. پیروانی درباره این بازی می‌گوید: «بازی خیلی مهمی است. باید ۳ امتیاز را بگیریم. البته می‌دانیم که شرایط زمین و آب و هوای گیلان همیشه خاص است و این کار را مشکل می‌کند. ما چند بازیکن اصلی خود را نداریم و امیدوارم بازیکان جایگزین بتوانند ما را سرافراز کنند.»

با صحبت‌هایی که افشین پیروانی انجام داد به نظر می‌رسد، بحران کم‌کم در پرسپولیس تمام شده است و این تیم برای دو بازی حساس پیش رو برابر داماش و استقلال خود را آماده می‌کند. تنها قضیه‌ای که غیرقابل حل باقی مانده است، درگیری انصاری‌فر و علی کریمی است که هنوز تکلیف آن حل نشده است. باید مشکلات پرسپولیس را بعد از دربی دنبال کرد. چون به نظر می‌رسد تا آن موقع در این تیم خبری نباشد.

پرسپولیسی‌‌ها در کمیته انضباطی

علیرضا نیکبخت‌واحدی و ابراهیم توره، دو بازیکن پرسپولیس به دلیل رفتار غیراخلاقی در بازی با پیام به کمیته انضباطی فراخوانده شده‌اند تا کمیته انضباطی در این باره تصمیم‌گیری کند. به طور قطع حکم این دو بازیکن بعد از بازی با داماش اعلام خواهد شد. البته احتمال محرومیت این دو بازیکن از بازی استقلال بسیار کم است.