انصاری‌فرد: پیروانی سرمربی تیم است

گروه ورزش- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی وقت‌ها برخی بازیکنان در شرایط روحی خاصی قرار می‌گیرند و مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند اما ما دیگر هیچ مشکلی با علی کریمی نداریم.

عباس انصاری‌فرد که در تمرینات دیروز تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شده بود، پس از دیده‌بوسی و آشتی‌کنان با علی کریمی در جمع خبرنگاران گفت: سوء تفاهم خاصی بین من و علی کریمی نبود، فکر می‌کنم در یک شرایط روحی خاص برخی بازیکنان احساسی شده و صحبت‌هایی را انجام می‌دهند و پس از مدتی از انجام آن پشیمان می‌شوند. فکر می‌کنم تمام حرف‌هایی که در این چند روز زده شده و مصاحبه‌هایی که علیه مدیریت باشگاه صورت گرفته با درایت و گذشت حل می‌شود.

وی درباره شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: همه چیز خوب است و ما باید به همراه بازیکنان و کادرفنی تیم دست به دست هم دهیم تا در نخستین بازی خود بهترین نتیجه را برای پرسپولیس کسب کنیم. از هواداران این تیم هم می‌خواهم تا صبور باشند و تحت تاثیر برخی شرایط قرار نگیرند. بالاخره برد و باخت همیشه بوده و رسیدن به قهرمانی یا نرسیدن به آن هم در همه وقت وجود داشته است. ما باید تا لحظه آخر ایستادگی کنیم و برای موفقیت تیم‌مان تلاش کنیم.

وی درباره شرایط افشین پیروانی و کادر فنی تیم پرسپولیس نیز گفت: پیروانی سرمربی تیم است و تا هر زمانی که این سمت را داشته باشد، از او حمایت خواهیم کرد. چراکه همیشه هم چنین حمایتی را داشته‌ایم. وی افزود: برای موفقیت پرسپولیس شخص مطرح نیست و فکر می‌کنم همه باید با تحمل سختی‌ها برای سربلندی این تیم تلاش کنیم. نتایج این تیم در زمانی که بنده مدیریتش را برعهده داشتم، خیلی بد نبوده و دو پیروزی و یک تساوی را در کارنامه دارد که این نشان می‌دهد شرایط خیلی هم سخت نبوده است. انصاری‌فرد در پایان این گفت‌وگو درباره حضور سرمربی خارجی در تیم پرسپولیس گفت: باید شرایط را بررسی کنیم. مطمئن هستم پیروانی هر زمان که تشخیص بدهد نمی‌تواند به این تیم کمک کند و خودش کناره‌گیری خواهد کرد. ولی تا زمانی که هست از حمایت مدیریت باشگاه برخوردار خواهد بود. ضمن این که ما برای موفقیت پرسپولیس و خواسته‌های هواداران و درخواست‌هایشان اهمیت زیادی قائل هستیم و باید شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم چه تصمیمی بهتر است.