امروز جدال شاگردان دایی با ماکت کوچک کره جنوبی

گروه ورزش- دور دوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسیا امروز در حالی با برگزاری هشت بازی در گروه‌های پنجگانه پیگیری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در بانکوک به دیدار تایلند می‌رود.

تیم ملی فوتبال کشورمان که در گروه پنجم مسابقات فوتبال مقدماتی جام ملت‌های آسیا در گروه پنجم با تیم‌های سنگاپور، تایلند و اردن رقابت خواهد کرد، پس از برتری پرگل ۶ بر صفر مقابل سنگاپور صدرنشین گروه خود شد و با این شروع فوق‌العاده امروز در ورزشگاه «راجامانگالا» بانکوک به دیدار تایلند می‌رود.

دیدار تایلند - ایران از ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه راجامانگالا شهر بانکوک با قضاوت «والنتین کوالنکو» ازبکستانی برگزار می‌شود. شاگردان دایی که خود را آماده رویارویی با کره جنوبی (۲۳ بهمن ماه) در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ می‌کنند، به دیدار با تایلند در حکم جدالی تدارکاتی برای آن بازی حساس می‌نگرند.

با این پیش زمینه دایی امروز می‌تواند تیمش را بدون بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی به خوبی محک بزند و ارزیابی مناسبی از توان آنها برای بازی با کره جنوبی داشته باشد.

تایلند یکی از تیم‌های درجه سه آسیا است که در مصاف با تیم ملی کشورمان غالبا چهره یک تیم بازنده را داشته است. تیم ملی فوتبال کشورمان تا به امروز هشت بازی در مسابقات مختلف آسیایی با تایلند روبه‌رو شده است. در این هشت بازی سهم ملی‌پوشان فوتبال ایران شش پیروزی و دو تساوی بوده است.