امیر رضا واعظ آشتیانی

در حالی که تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب می‌کند کادر مدیریت این تیم نیز فعالیت‌هایی را بیرون از میدان مسابقه انجام می‌دهد تا بازیکنان در کمال آرامش به کار خود ادامه دهند. به عنوان مثال «قراردادی را که با اسپانسر منعقد کرده بودیم برای ۱۳ بازی بود که پول کامل آن را طی چند فقره چک دریافت کردیم، اما تاریخ این چک‌ها برای سال جدید است، ولی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی آرم حامی مالی جدید روی پیراهن‌ها قرار می‌گیرد.»

وی افزود: «این اسپانسر تنها در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی از تیم حمایت می‌کند و برای رقابت‌های آسیایی از اسپانسر دیگری استفاده خواهیم کرد که بخش بازاریابی در حال پیگیری جذب این اسپانسر است.

از سوی دیگر سازمان قراربود کمک مالی به استقلال بکند، اما مبلغ ۴۰۰میلیونی که از آن صحبت شده به باشگاه پرداخت نشده و پول‌هایی که به بازیکنان پرداخت می‌شود از منابع باشگاه بوده است.»

درباره تشکیل کمیته انضباطی در مورد تخلف تیم‌های پایه همه مسوولان کمیته انضباطی اعلام کرده‌ام که بدون پذیرفتن توصیه و عاری از فشارهای احتمالی در مورد خاطیان تصمیم گیری کنند. حتی اگر ورود و خروج بانوان و آقایان با یکدیگر همزمان بوده است را در تصمیم گیری لحاظ کنند و بدون در نظر گرفتن هیچ موردی مسائل را بررسی کرده و تصمیم‌گیری کنند و در تمامی موارد شئونات اسلامی باید حفظ شود.

از سوی دیگر معتقدم خوشبختانه تیم فوتبال بزرگسالان ما راه خود را پیدا کرده و با صمیمیتی که بین گروه وجود دارد حرکت رو به جلو خود را ادامه خواهیم داد.

در مورد برنامه ۹۰ نیز باید بگویم که قصد ندارم درباره حقانیت برنامه‌ای صحبت کنم. فقط میخواهم بگویم هر رسانه یا سازمانی باید در مسیر توسعه فوتبال کمک کند و به همین خاطر رسانه‌ای که قصد چنین کاری را دارد باید در کار خود نوآوری داشته باشد تا نقاط ضعف خود را پوشانده و ضریب خطا خود را پایین بیاورد، اگر قرار است انتقادی صورت بگیرد باید در جهت اصلاح باشد نه اینکه انتقاد حکم انتقام را داشته باشد و وسیله‌ای برای تخریب افراد شود. باید از انتقاد استفاده بهینه شود.