تاکید  علی‌آبادی بر برگزاری باشکوه بازی‌های همبستگی اسلامی

گروه ورزش - معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت‌بدنی گفت: تمام تلاش کشورمان این است که به بهترین شکل ممکن میزبان دومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی باشیم.

محمد علی‌آبادی، رییس سازمان تربیت‌بدنی در دیدار با «محمد صالح قذدر»، دبیرکل فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی (ISSF)، با اشاره به نقش و اهمیت برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: با توجه به توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران، سعی خواهیم کرد این مسابقات را به شکل مطلوبی و در حد بازی‌های معتبر و بزرگ بین‌المللی برگزار کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق و گسترده سازمان تربیت‌بدنی برای برگزاری باشکوه این مسابقات، افزود: مکاتبات زیادی برای حضور همه کشورهای اسلامی در دومین دوره بازی‌های همبستگی صورت گرفته است و قصد داریم در آینده‌ای نزدیک با دعوت از سفیران همه کشورهای اسلامی در تهران زمینه برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات را به لحاظ کمی و کیفی نیز فراهم آوریم.

رییس سازمان تربیت‌بدنی تصریح کرد: به لحاظ میزبانی این دوره از مسابقات هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و هم اکنون به صورت ویژه روند آماده‌سازی سه شهر تهران، اصفهان و مشهد برای میزبانی مسابقات در حال پیگیری است.

علی‌آبادی ضمن دعوت از «پرنس فیصل» رییس فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی برای حضور در تهران، از دبیرکل این فدراسیون خواست تا روند همکاری آنها برای برگزاری مطلوب مسابقات در ایران بیشتر شود.

در این دیدار «محمدصالح قذدر»، دبیرکل فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی (ISSF)، از اقدامات صورت گرفته برای میزبانی دومین دوره بازی‌های همبستگی اظهار رضایت کرده و آمادگی این فدراسیون را برای همکاری هرچه بیشتر با ستاد برگزاری دومین دوره بازی‌ها به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات را اعلام کرد.