گروه ورزش- در پی درج خبری در رسانه‌ها مبنی بر تعویق حضور مربیان خارجی در ایران، رییس فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب گفت: تعویقی در کار نیست و مربیان به زودی وارد ایران می‌شوند. این مربیان برای حضورشان در ایران ویزای یکساله درخواست نموده بودند ولی ابتدا باید در ایران حضور یابند و پس از تشکیل پرونده در اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار و امور اجتماعی و اخذ پروانه کار روادید یکساله دریافت نمایند.

احمد دنیامالی در این رابطه افزود: نورمن بارت مربی انگلیسی و لیوچیون مربی چینی روئینگ به عنوان اولین نفرات برای آغاز کار خود وارد ایران می‌شوند.

رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص مربی ایتالیایی کانوپولو بانوان نیز گفت: ساندراکاتانیا که قرار بود جهت مذاکره به منظور برعهده گرفتن تیم ملی کانوپولو بانوان به ایران سفر کند به دلیل مشکلات شخصی، برای حضورش در ایران مهلت خواسته است.

همچنین بلیدر مربی بادبانی نیز با توجه به درخواستی که برای حقوقش کرده، اعضای هیات‌رییسه به بررسی و تصمیم‌گیری در این زمینه خواهند پرداخت. البته کمیته بادبانی با ۳ مربی دیگر از کشورهای انگلستان و اسپانیا رایزنی‌های لازم را انجام داده است.