خبرگزاری مهر- سرمربی پیشین تیم ملی کاراته گفت: با وجود انتظارات بالای جامعه کاراته، بهزاد کتیرایی با مدیریت غیرقابل قبول خود نه تنها گرهی از مشکلات این رشته را باز نکرده است بلکه نگرانی‌ها برای آینده کاراته را نیز افزایش داده است.

غلامرضا دباغیان گفت: اگر تاکنون سکوت کردم تنها به این دلیل بود که انتظار داشتم کتیرایی با مدیریت خود برای پیشبرد کاراته مفید باشد ولی اکنون فکر می‌کنم انتخاب ایشان برای کاراته از ابتدا اشتباه بوده است.

وی ادامه داد: کاراته با زحمت اساتید و ملی‌پوشان خود جایگاه رفیعی در جهان کسب کرده بود. اهالی کاراته با انتخاب بهزاد کتیرایی امیدوار بودند مشکلات قبلی رفع شده و کاراته در اوج باقی بماند. سرمربی سابق تیم ملی افزود: ولی تیمی که دو سال قبل با اقتدار عنوان سوم جهان را کسب کرده بود با مدیریت ضعیف تا پله بیست‌و‌یکم دنیا سقوط کرد و کسی از آن سخنی به میان نیاورد. ما در سال ۱۹۹۴ یک مدال برنز در مسابقات جهانی کسب کردیم و در سال ۲۰۰۸ نیز مشابه همان نتیجه به دست آمد.

دباغیان در پایان گفت: من از آقای علی‌آبادی می‌خواهم به کاراته دقت نظر بیشتری داشته باشد. خیلی صریح بگویم کاراته ایران با بهزاد کتیرایی نه تنها به هیچ ساحلی نمی‌رسد بلکه در حال غرق شدن است و از ایشان می‌خواهم کاراته را نجات دهد.