گروه ورزش- شیخ سلیمان الفهیم، نسبت به خرید باشگاه چلسی لندن ابراز علاقه کرد. میلیاردر عرب و یکی از مالکان منچسترسیتی همراه با سرمایه‌گذاران آلمانی قصد دارند باشگاه چلسی را خریداری کنند. «هولگر هایمس»، مدیر مالی و اقتصاددان آلمانی شرکت سوئیسی «فالکون اکوئیتی» روز جمعه در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی arabianbusiness.com در این باره گفت: «پیش از این چند باشگاه در اروپا را موردنظر داشتم تا ببینم آیا ارزش اقتصادی دارد یا خیر. اکنون هم این کار را در مورد چلسی انجام می‌دهم. در حال حاضر نمی‌توانم جزئیات بیشتری را در این باره به زبان بیاورم.»

شرکت یاد شده حاضر است همراه با الفهیم برای خرید «آبی‌ها» پیشنهاد بدهد. این پایگاه اینترنتی پیش از این به صورت فوری از خرید منچسترسیتی خبر داده بود. ضمن آنکه پیش‌بینی کرده بود رفتن کاکا از میلان به منچسترسیتی عملی نخواهد شد.

هایس افزود: «باور ندارم که با ارائه پیشنهادی مناسب چیزی غیر قابل فروش باشد. بحث خرید یک تیم فوتبال در میان نیست، بلکه پای تجارت در میان است. به نقل از الفهیم نیز گفته شده که خرید چلسی ارزان تمام نخواهد شد، ولی شدنی است. البته روشن نیست که آیا چلسی برای فروش عرضه می‌شود یا خیر؟»

رومان آبراموویچ، مالک روس باشگاه چلسی در پی بحران مالی اخیر دنیا بخش زیادی از دارایی‌اش را از دست داده، از همین رو علاقه‌مندی‌اش به آبی‌ها تا اندازه زیادی کاهش یافته است.

ریویکلینز، کمک مربی چلسی نیز نسبت به این خبر واکنش نشان داده و گفت: «نه، نه، نه. حرف مدیرمالی ما پیتر کنیون همانند گذشته است، چلسی فروختنی نیست.»