لغو دیدار  دوستانه ایران برابر برزیل

گروه ورزش- رییس کمیته فوتسال از لغو دو دیدار دوستانه ایران برابر برزیل خبر داد.

عباس ترابیان با بیان این که مشکل میزبانی عامل لغو این دیدارها بود، اظهار کرد: فکر می‌کنم باید در رابطه با اجاره سالن ۱۲‌هزار نفری ورزشگاه آزادی حق را به فدراسیون کشتی بدهیم. آنها زودتر از ما با ورزشگاه آزادی قرارداد بستند و بر اساس مقررات آنها برای در اختیار داشتن سالن ورزشگاه در اولویت هستند.

وی افزود: ما زمانی که تاییدیه فدراسیون فوتسال برزیل را دریافت کردیم با مجموعه ورزشگاه آزادی قرارداد امضا کردیم و این بعد از انعقاد قرارداد فدراسیون کشتی با ورزشگاه آزادی بود.

وی با بیان اینکه برزیلی‌ها تنها حاضرند در تهران با ایران بازی کنند، گفت: به دلیل شرایط جوی در دیگر شهرهای ایران برزیل اعلام کرده که تنها در تهران با ایران بازی می‌کند، به همین دلیل ما با آنها در حال مذاکره هستیم تا تاریخ جدیدی را برای برگزاری دو دیدار دوستانه مشخص کنیم.

ترابیان با بیان اینکه تهران به غیر از ورزشگاه آزادی سالن آبرومند دیگری ندارد، گفت: دیگر تیم ایران جهانی شده است و از این به بعد حریفان بزرگ جهانی برای بازی دوستانه با ایران به کشور ما سفر می‌کنند، بنابراین لازم است در پایتخت سالن آبرومندی برای فوتسال آماده کنیم.

وی افزود: براین اساس چندی پیش تقاضای کتبی‌مان را برای رییس سازمان تربیت بدنی ارسال کردیم و علی آبادی هم از این مساله به شدت استقبال کرد، اما با توجه به اینکه احداث سالن نیازمند در اختیار داشتن زمینی بزرگ است. این کار تا به حال محقق نشده است و در این زمینه لازم است عوامل دیگری به غیر از سازمان تربیت بدنی همکاری لازم را انجام دهند. متاسفانه این اراده در همین جا مانده و بیش از این کاری پیش نرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با برزیل پیش از پایان سال جاری برگزار می‌شود، گفت: مکاتباتمان را با فدراسیون فوتسال برزیل انجام دادیم و آنها هم به دنبال تاریخ جدیدی هستند، اما بعید می‌دانم که پیش از پایان سال جاری بازی دوستانه با برزیل محقق شود.

وی درباره احتمال میزبانی ایران در جام باشگاه‌های آسیا گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا فوریه برای بازدید از وضعیت میزبانی اصفهان به این شهر می‌آیند. به همین خاطر چهارشنبه این هفته من به همراه دبیر کمیته فوتسال به اصفهان می‌رویم که اگر نواقصی وجود دارد آنها را به هیات فوتبال اصفهان و باشگاه ماهان گوشزد کنیم. اما من با این حال امیدوارم با توجه به لابی‌هایی که با «بن‌همام» و «اوگورو» داشته‌ام این میزبانی به ایران برسد.