برای افتخار‌آفرینی  در آسیا پول می‌‌‌خواهیم

خبرگزاری فارس - مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: برای دستیابی به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا نیازمند کمک سازمان تربیت بدنی هستیم. امیر واعظ آشتیانی درباره تصمیم‌های مدیریتی این باشگاه برای لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به لحاظ مدیریتی تا جایی که به ما مربوط باشد شرایط را برای حضور قوی تیم فراهم می‌‌‌کنیم. یک بخش کار به مدیریت مربوط می‌‌‌شود و بخش دیگر اقتصادی است.

وی افزود: در اینکه مدیریت در موفقیت یک تیم نقش بسزایی دارد شکی نیست، اما به دنبال این هستیم که سازمان تربیت بدنی به ما کمک کند تا بتوانیم نیاز‌های تیم را بر آورده کنیم و موفق به افتخارآفرینی شویم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سئوال که چه توقعی از سازمان دارد عنوان کرد: توقع ما بیشتر مالی است. می‌‌‌خواهیم کمک کنند تا در چنین مسابقاتی به مشکل نقدینگی نخوریم. فضای مدیریتی تا یک جایی جواب می‌‌‌دهد. تا چه زمانی می‌‌‌توانیم بازیکنان را با فضای مدیریتی اداره کنیم. واعظ آشتیانی ادامه داد: تا زمانی که ندانم چه شرایط مالی در باشگاه است نمی‌‌‌توانم به بازیکنان وعده‌ای بابت موفقیت در این مسابقات بدهم. به این نکته باید توجه داشت که تیمی‌‌‌ مثل الجزیره برای تقویت خود بازیکن ۱۷میلیون دلاری به خدمت می‌‌‌گیرد. به طور حتم آنها برای صعود چنین هزینه‌ای کرده اند.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: در چنین فضایی باید مقاومت کنیم و البته نیاز به حمایت مالی هم داریم. در این وانفسای اقتصادی باشگاه تا چه اندازه می‌‌‌تواند منابع مالی داشته باشد. در حد تلاش خود توانسته ایم برای تیم اسپانسر جذب کنیم. وی در مورد این نکته که علی آبادی با انتخاب مسعود زریبافان به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال به نوعی قصد داشته مسائل این باشگاه را به او بسپارد گفت: آقای زریبافان از جنبه مدیریتی این مسوولیت را قبول کرده‌اند. حال بین آنها به لحاظ مالی چه توافقاتی حاصل شده را نمی‌‌‌دانم. ما هم قصد داریم توقعات مجمع را برآورده کنیم.

واعظ با بیان اینکه وی اکنون در صرف هزینه در این باشگاه با حساسیت عمل می‌‌‌کند اظهار داشت: به عنوان مدیر باشگاه در خرج هزینه‌‌ها با وسواس عمل می‌‌‌کنم تا در آینده این هزینه‌‌ها پشیمانی به بار نیاورد. ما با تدبیر و درستی هزینه می‌‌‌کنیم.