گروه ورزش- رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تا اول بهمن فرصت دارند که نسبت به رفع نواقص ورزشگاه‌ها اقدام کنند.

عزیز محمدی گفت: امیدواریم ورزشگاه‌هایی که برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون معرفی شده‌اند شرایط میزبانی را پیدا کنند، اما به باشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم که تا اول بهمن فرصت دارند که نسبت به رفع نواقص ورزشگاه‌ها اقدام کنند.

وی درپاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ برنامه ویژه‌ای برای حضور چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا دارد، گفت: ما در برنامه تقویم در یک نگاه فاصله مسابقات را طوری تعیین کرده‌ایم که باشگا‌ها بتوانند با فاصله مسابقاتشان را برگزار کنند. محمدی افزود: بهتر است آقایانی که شکایت دارند و می‌گویند هر دو، سه روز یک بار بازی دارند، بروند و ببینند که ما چگونه برنامه ادامه مسابقات را تعیین کرده‌ایم. ما طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مثل تیم ملی زمان مناسبی برای استراحت و تمرینات‌شان داشته باشند.

وی درباره اظهارنظر تازه قلعه‌نویی که گفته سازمان لیگ و کمیته داوران نباید از دو داور در بازی‌های استقلال استفاده کند، گفت: باشگاه‌ها نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند که از چه داورانی استفاده کنیم و از چه داورانی استفاده نکنیم. داوران بر اساس نظر کمیته داوران انتخاب می‌شوند و این طور نیست که بخواهیم با نظر باشگاه‌ها از داوران استفاده کنیم.