برای انتخاب بهترین وزنه‌بردارسال به «علی حسینی» رای دهید

گروه ورزش- فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری (IWF) در روزهای پایانی سال ۲۰۰۸ از همه دست‌اندرکاران، خبرنگاران، گزارشگران و علاقه‌مندان به وزنه‌برداری در سراسر دنیا خواست تا بهترین وزنه‌برداران زن و مرد سال جاری را انتخاب کنند. این در حالی است که این فدراسیون نام «سعید علی‌حسینی» را به عنوان یکی از کاندیداهای این انتخابات معرفی کرده است.

نکته قابل توجه برای علاقه‌مندان به ورزش در ایران، اشاره بیانیه فدراسیون بین‌المللی به نام «سعید علی‌حسینی» قهرمان جوان ایرانی است که در دو ماه اخیر عملکرد درخشانی داشته است.

در این بیانیه آمده است در هفته‌های اخیر یک وزنه‌بردار سنگین وزن ایرانی که روز دوم فوریه سال ۱۹۹۸ به دنیا آمده با نام سعید علی‌حسینی، ۹ بار رکوردهای جوانان جهان در دسته‌ ۱۰۵+ کیلوگرم را بهبود داده است. شش بار در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا و سه بار دیگر در رقابت‌های جوانان آسیا. ما از این بابت از علی حسینی متشکریم.

رای هر کدام از علاقه‌مندان می‌تواند در سرنوشت انتخاب‌شدگان تاثیرگذار باشد. پس بنابر عرق ملی و همت علاقه‌مندان به ورزش و وزنه‌برداری می‌توان نام سعید علی‌حسینی را به عنوان یکی از برترین وزنه‌برداران سال انتخاب کرد.

وب سایت رسمی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به آدرس www.IWF.net است و علاقه‌مندان می‌توانند برای انتخابات به این وب سایت مراجعه کنند.