ایسنا- مهاجم ایرانی تیم فوتبال بوخوم آلمان گفت: تا پایان قراردادم در بوخوم می‌مانم و مبارزه می‌کنم.

وحید هاشمیان درباره خبر پایگاه اینترنتی کیکر آلمان، اظهار کرد: در هر صورت این نظر مربی تیم بوده و مربی وقتی از یک بازیکن ناراضی باشد هر صحبتی را به آن بازیکن نسبت می‌دهد، در هر صورت من همین الان نیز پیشنهادی از باشگاه‌های دیگر آلمان دارم، اما برای حضور دو ساله در بوخوم برنامه‌ریزی کرده‌ام و به همین دلیل در این تیم می‌مانم و تا پایان قراردادم بازی می‌کنم.

وی افزود: در بوخوم می‌مانم و با مطلب یکی، دو روزنامه میدان را خالی نمیکنم. بازیکنی که برای دفاع از حقش نایستد، بازیکن نیست. در هر صورت من تماشاگران بوخوم را دوست دارم و آنها نیز به من علاقه دارند. ضمن آن که مسوولان قدیمی باشگاه را به خوبی می‌شناسم و تنها در این بین یکی، دو نفر هستند که شطینت می‌کنند، اما من در بوخوم می‌مانم و مبارزه می‌کنم.

هاشمیان ادامه داد: موضوعی که درباره مصدومیت کمر من مطرح می‌شود، مربوط به قبل از آغاز بوندسلیگا است که پس از آن من سه بازی در بوندسلیگا انجام دادم و در بازی ایران مقابل عربستان نیز تیم ملی را همراهی کردم، با این حال مربی درباره من کم‌لطفی‌هایی دارد که به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی درباره نتایج ضعیف بوخوم و ناکامی مربی این تیم نیز گفت: این طور که مشخص است در حال حاضر بازیکنان مقصر شناخته شده‌اند، اما آینده همه چیز را مشخص می‌کند.

وحید هاشمیان درباره همراهی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و راهیابی به جام جهانی نیز گفت: تمامی لژیونرها برای حضور نیافتن در اردوی اسپانیا اجازه گرفته‌اند، اما برای دیدارهای آینده هر زمان که کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم ملی خواهم بود.