حدادی شایستگی بازی در NBA را دارد

خبرگزاری مهر- «تام واگانر»، مدیر باشگاه «داکوتا ویزاردز»، بر این باور است حامد حدادی شایستگی بازی در بالاترین سطح بسکتبال دنیا که همان رقابت‌های NBA است را دارد و حضوری بلند مدت در این رقابت‌ها خواهد داشت.

مدیر باشگاه بسکتبال «داکوتا ویزاردز» از حامد حدادی به عنوان یکی از ارکان تیمش در راه قهرمانی در رقابت‌های فصل حاضر (NBDL ) لیگ توسعه‌ای بسکتبال آمریکا) یاد کرده است. حدادی به تازگی از «ممفیس گریزلیز» به «داکوتا» پیوسته تا با بازی در این تیم، سطح توانایی خود را ارتقا دهد و مجددا به NBA بازگردد.

حامد تجربیات ارزشمندی دارد

- یک فرصت بسیار بزرگ در اختیار ما قرار گرفته که با باشگاه «گریزلیز» ارتباط نزدیکی داشته باشیم. این ارتباط منجر به این شده که حامد را با توجه به تجربه ارزشمندی که از آن برخوردار است، از این تیم به خدمت بگیریم. ضمن اینکه حضور او در داکوتا به خود این بازیکن کمک می‌کند که برای بازگشت به رقابت‌های NBA آمادگی بیشتری پیدا کند. - حامد در کنار ویژگی‌های شخصیتی بالا و ممتاز، قطعا به داکوتا ویزاردز کمک خواهد کرد تا در رقابت‌های NBDL به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. ما امیدواریم با سعی و تلاش این بازیکن به اهداف خود در فصل جدید رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

حدادی ویژگی‌های لازم را برای حضور در مسابقات NBA دارد

او لیاقت این را دارد که جایی در رقابت‌های NBA داشته باشد. سطح بازی و رقابت در NBA بسیار بالاست و هیچ تضمینی برای بازیکنان در این لیگ وجود ندارد. وقتی ممفیس اقدام به جذب حدادی کرده این بدین معنی است که او مهارت و توانایی لازم برای حضور در رقابت‌های سطح نخست لیگ آمریکا را دارد. بنابراین فرصت پیدا خواهد کرد تا جایگاه خود را در این تیم پیدا کند. اطمینان دارم زمانی فرا می‌رسد که حدادی بر سر قرار گرفتن در ترکیب ثابت ممفیس، رقابت بسیار فشرده‌ای را با دیگر هم تیمی‌های خود آغاز می‌کند.

آینده حدادی روشن است

فکر می‌کنم حامد با گذشت زمان سرعت بازی خود را بالا می‌برد و چنانچه همچنان وضعیتش را بهبود بخشد، پایه گذار حضور بلندمدت خود در رقابت‌های NBA می‌شود.

همواره به دنبال استعدادها هستیم

بر اساس ساختاری که برای لیگ ما تعریف شده، «کریس آلپرت» مسوولیت گزینش بازیکنان جدید را بر عهده دارد و دفتر او هم در نیویورک است. البته تا به حال چندین بازیکن آسیایی نظیر منگکه باتیر (چین)، یوتا تابوسه (ژاپن) و سونگ یونگ بانگ (کره) در لیگ ما بازی کرده اند.

می‌دانم که هدف آنها پیدا کردن بهترین بازیکنان برای درخشش در رقابت‌های NBA است و بی تردید همواره در جستجوی بازیکنان با استعداد از هرکجای دنیا هستند.

برنامه‌های ما از قبل مشخص است

این موضوع هم به کریس آلپرت و دفتری بازمی گردد که از آن نام بردم. باخبر هستم که تیم ملی ایران یک بار در یوتا حضور پیدا کرده و اتفاقا بعضی از بازیکنان D-League فرصت پیدا کردند تا با تیم ملی ایران تمرین کنند. با این حال این موضوع را در نظر بگیرید که برنامه بازی‌های «داکوتا ویزاردز» از پیش تعیین شده و ما باید بر طبق آن پیش برویم.