رضایی: تشکیل کارگروه ویژه نظارت بر عملکرد سازمان ورزش

گروه ورزش- در صورتی که تعامل سازمان تربیت بدنی با مجلس شورای اسلامی اصلاح نشود، کارگروه ویژه‌ای با حضور کارشناسان ورزشی، مسوولان و دست‌اندرکاران ورزشی و اعضای فراکسیون ورزش مجلس برای رسیدگی به مشکلات موجود در عرصه ورزش کشور تشکیل خواهیم داد.

دکتر امیدوار رضایی، رییس فراکسیون ورزش مجلس افزود: در پی متوقف شدن طرح تشکیل وزارت ورزش در مرکز پژوهش‌های مجلس به دلیل برخی نواقص، فرصتی دیگر برای مسوولان سازمان تربیت بدنی قائل شدیم تا در صورت عدم هماهنگی و همکاری با مجلس شورای اسلامی کارگروه ویژه‌ای را جایگزین وزارت ورزش کنیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارگروه مذکور برای رفع موانع و مشکلات موجود در ورزش و همچنین برای فرصت‌ها و راهکارهای مناسب برای اصلاح وضعیت حال حاضر ورزش کشور از سوی فراکسیون ورزش پیشنهاد شده است.

رضایی افزود: با توجه به اینکه زمان کمی از آغاز فعالیت مجلس هشتم می‌گذرد، اقدام خاصی در زمینه ورزش انجام نشده است ضمن اینکه این زمان فرصتی نیز برای دستگاه‌های ورزشی بود که تعامل مناسبی را با مجلس برقرار کنند که در صورت برقراری تعامل و ارتباط مناسب از همین مسیر ادامه طریق خواهیم داد، اما در غیر این صورت کارگروه ویژه در اسرع وقت آغاز به کار خواهد کرد.