مسعود عنایت: کمیته داوران به آیین‌نامه جدید نیاز ندارد

ایسنا- رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: حضور در این کمیته هیچ سود مالی برای من نداشته که بخواهم بر ماندن در آن

اصرار کنم.

مسعود عنایت اظهار کرد: عادت کرده‌ایم که هر روز روزنامه‌ها می‌نویسند مسعود عنایت از کمیته داوران می‌رود. مگر سند کمیته داوران به نام من خورده که بخواهم برای ماندن در آن اصرار کنم. یک روز به من گفتند بیا و یک روز هم به من می‌گویند برو. اما، مطمئن باشید که اگر از کمیته داوران بروم فقط به کمیته داوران کمک می‌کنم و هر کاری از دستم بربیاید برای موفقیت داوران انجام می‌دهم، اما الان هستند کارشناسانی که هر کاری می‌کنند که من بروم. آنها اگر دلسوز هستند بیایند و وارد کار شوند. می‌دانم که آنها هیچ چیز در چنته ندارند.

وی ادامه داد: حضور در کمیته داوران از نظر مادی و معنوی به ضرر من است. اگر دنبال پول بودم خیلی زود از کمیته می‌رفتم، اما به دلیل عشقی که به داوران دارم مانده‌ام و کار می‌کنم و هیچ منتی هم سر داوری کشور نمی‌گذارم.

عنایت در پاسخ به این سوال که آیین‌نامه جدید کمیته داوران چه زمانی نهایی می‌شود، گفت: کمیته داوران نیازی به آیین‌نامه جدید ندارد؛ بلکه اساس ما همان آیین‌نامه‌ای است که از زمان حضور دادکان در فدراسیون نوشته شده است. این آیین‌نامه نیاز به اصلاح دارد که ما این اصلاحات را تا هفته دیگر انجام می‌دهیم و برای تصویب به هیات رییسه خواهیم فرستاد.