ساخت سالن ۶‌هزار نفری بسکتبال در مجموعه انقلاب

ایپنا- رییس فدراسیون بسکتبال از موافقت معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اختصاص یک قطعه زمین در مجموعه ورزشی انقلاب به این فدراسیون خبر داد.

محمود مشحون اظهار داشت: به دلیل اینکه فدراسیون بسکتبال از نظر فضای اختصاصی در پایتخت به شدت در مضیقه قرار دارد پیرو پیگیری های صورت گرفته و موافقت مهندس علی‌آبادی مبنی بر ساخت سالن اختصاصی بسکتبال قرار است در مجموعه ورزشی انقلاب تهران فضایی به همین منظور اختصاص یابد.

رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به رشد و پویایی این رشته ورزشی در کشورمان و به ویژه در تهران تصریح کرد: بی شک با توجه به علاقه زیاد مردم و به خصوص قشر جوان به بسکتبال خواسته ما این است که یک سالن شش‌هزار نفری منطبق با آخرین استانداردهای روز جهان احداث شود تا به بهترین شکل ممکن در خدمت رشد و توسعه بسکتبال کشور باشد.

محمود مشحون با اشاره به تنها فضای اختصاصی فدراسیون بسکتبال در مجموعه پنج سالن مجموعه ورزشی آزادی تهران تصریح کرد: هم اکنون مسابقات ملی، سوپرلیگ، لیگ دسته اول، زیر گروه و تیم های ملی مختلف و همین‌طور اردوهای استعداد یابی در این سالن برگزار می‌شود. علاوه بر این هر چند ماه یک بار نیز فراخوان بازیکنان قد بلند دختر و پسر نیز به منظور کشف استعدادها نیز در همین سالن صورت می‌گیرد. روشن است که داشتن یک فضای اختصاصی بزرگ برای فدراسیون بسکتبال امری حیاتی است.