ایپنا- حسین شمس گفت: وقتی قطبی یک‌میلیارد برای یک سال می‌خواهد کاملا حق طبیعی اوست، امااگر من یک‌میلیارد برای چهار سال بخواهم کاملا غیرطبیعی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت:‌ در حال حاضر منتظر هستم قرارداد خود را با فدراسیون امضا کنم تا برنامه چهارساله خود را به اجرا در بیاورم و از ۱۳ دی ماه با بازیکنان خود تمرینات گروهی خود را آغاز کنم.شمس افزود: این مدت چهار سال تلاش می‌کنیم با توجه به شان تیم ملی فوتسال با تیم‌های پرقدرت فوتسال دنیا بازی کنیم.وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های چهارساله تیم ملی فوتسال تا سال ۲۰۱۲ خواهد بود تا بتوانیم حضوری قدرتمند در جام جهانی فوتسال در چک داشته باشیم.سرمربی تیم فوتسال ادامه داد: ‌یکی از ایرادهایی که در این جام جهانی از ما گرفته می‌شد این بود که تیم جوانی را با سن ۲۴ سال راهی مسابقات می‌کردیم، اما این موضوع باعث شد تا حدود ۸۰درصد این بازیکنان را در چک نیز همراه داشته باشیم.

شمس خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم همیشه کارهای درست را انجام بدهیم و چیزهایی که باید انجام شود را انجام دهیم و نتایج را خدا رقم می‌زند.

وی ادامه داد:‌ در جام جهانی فوتسال همه زحمت کشیدند و چه فدراسیون گذشته و چه فدراسیون حال همه درصدد نتیجه گرفتن تیم ملی فوتسال بودند.