مس در مسیر صعودی قرار گرفته است

عکس: نگار متین‌نیا

گروه ورزش- مدیرعامل باشگاه مس کرمان تاکید کرد تیم فوتبال این باشگاه پس از پیروزی برابر راه‌آهن مجددا در مسیر صعودی قرار گرفته است.

عبدالرضا برهانی‌نژاد در مورد بازدید روز شنبه اعضای کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه از کارخانه مس رفسنجان گفت: این بازدید لازم بود زیرا باید بازیکنان می‌دانستند هزینه‌هایی که در این باشگاه می‌شود حاصل زحمات و عرق کارگرانی است که از صبح تا شب برابر کوره‌های داغ به فعالیت مشغول هستند. وی ادامه داد: بازیکنان تیم باید قدرشناس زحمات این کارگران و تمام مردم‌ استان کرمان باشند، مردمی ‌که از پیر تا جوانان چشم به موفقیت این تیم بسته‌اند. پس آنها باید در بازی‌های بعدی با تعصب بیشتری به میدان رفته و زحمات مردم این استان را با کسب نتایج درخشان در زمین فوتبال جبران کنند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه این بازدید از دریچه فرهنگی برای بازیکنان مفید بود، تاکید کرد: مطمئنا این سفر تاثیر مثبت زیادی روی روحیه بازیکنان داشت و این موضوع کاملا قابل لمس بود. مطمئن هستم آنها در بازی‌های آینده هم با قدرت به میدان رفته و برای پیروزی تیم تلاش مضاعفی انجام می‌دهند.

وی در ادامه افزود: پس از پیروزی برابر راه‌آهن بازیکنان ما در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته‌اند، البته ما در آن دیدار ۲ گل زدیم و ۵ گل نزدیم و این نشان می‌دهد استرس بازیکنان از بین رفته و تیم ما پس از چند هفته در مسیر صعودی قرار گرفته است.