علی پروین : تیم ملی به جام جهانی می‌رود

گروه ورزش- سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز اطمینان از صعود این تیم به جام جهانی آفریقای جنوبی گفت: پیروزی برابر امارات پل صعود تیم ملی به جام جهانی خواهد بود.

علی پروین عصر جمعه در حاشیه برگزاری دیدار خیریه استقلال و منتخب کرج ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه همه شرایط برای صعود تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی فراهم است و امیدوارم با شکست امارات این راه هموارتر از قبل شود.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال بالای این صعود از مسوولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم از همان روزی که صعود تیم ملی قطعی شد برای حضوری قدرتمند و آبرومندانه در جام جهانی برنامه‌ریزی کنند تا ایران نماینده شایسته‌ای برای قاره آسیا در جام جهانی باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس با رد شایعاتی مبنی بر فعالیت رسمی‌اش در دو باشگاه پرسپولیس و سایپا گفت: تیم اول و آخر من پرسپولیس است و این تیم را از صمیم قلب دوست دارم. هیچ سمتی هم در این دو باشگاه ندارم. وی در مورد حضور در بازی‌های سایپا نیز گفت: اگر برای دیدن بازی‌های این تیم به ورزشگاه می‌روم صرفا به خاطر حضور پسرم (محمدپروین) در ترکیب این تیم است و هیچ سمتی در باشگاه سایپا ندارم.

علی پروین در ارزیابی‌اش از عملکرد پرسپولیس در رقابت‌های لیگ هشتم گفت: پرسپولیس روند خوبی داشت، اما متاسفانه با کسب تساوی‌ها و شکست‌های اخیر اوضاع این تیم بحرانی شد و حاشیه‌ها به سراغش آمد. مطمئن باشید با کسب یکی دو پیروزی در بازی‌های آینده این تیم از بحران خارج خواهد شد.