علی دایی: می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

ایسنا- علی دایی پس از دیدار ایران برابر قطر از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی پس از دیدار ایران برابر قطر در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود، به دلیل این که حریف در دفاع فشرده بازی می‌کرد موقعیت کمی نصیب تیم ما شد، اما من باید بگویم به دلیل این که جمعه گذشته بازی‌های لیگ ایران به پایان رسید و ما آن شب به دوحه آمدیم، بازیکنان‌مان فرصتی برای استراحت نداشتند، با این حال من از آنها متشکرم.

وی افزود: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، با وجود این که بازیکنان لژیونر حضور نداشتند و ما از تعدادی بازیکن جوان که برای اولین بار در ترکیب تیم ایران قرار می‌گرفتند، استفاده کردیم، اما نمایش خوبی ارائه دادیم.

دایی در پاسخ به این سوال که بازی با قطر چقدر می‌تواند به شما در بازی با امارات کمک کند، گفت: به نظرم امارات و قطر هر دو در یک سطح هستند و این بازی به ما کمک زیادی کرد.

وی درباره شانس تیمش در دیدار برابر امارات گفت: چندان به این مساله فکر نمی‌کنم، این را می‌دانم که بازی با ایران برای امارات آخرین فرصت است و طبیعی است که آنها از تمام قدرت و توان‌شان در بازی مقابل ما استفاده کنند، اما ما هم تیم قدرتمندی داریم و تلاش می‌کنیم که امارات را شکست دهیم.

دایی درباره پیش‌بینی‌اش از صعود ایران به جام جهانی گفت: هر دو گروه دشوار هستند، اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به عنوان تیم اول به مرحله دوم صعود کنیم.