همه سورپرایزهای عابدینی در داماش

گروه ورزش-پس از حضور امیر عابدینی در راس باشگاه پگاه گیلان سابق و داماش فعلی، این تیم بستر تغییر و تحولات زیادی بوده است. عابدینی که پیش از این در زمان مدیریت پرسپولیس هر روز یک برگ برنده جدید برای رو کردن داشت و در ترکاندن بمب با فتح‌الله‌زاده استقلالی‌ها رقابت داشت در داماش نیز همین رویه را در پیش گرفته است.

از ابتدای حضور او شایعات مختلفی در مورد برکناری ذوالفقارنسب و آمدن استیلی به جای او شنیده می‌شد. اگرچه ذوالفقارنسب از این تیم جدا شد، اما حضور استیلی منتفی شد تا اخبار جدیدی از این تیم به گوش برسد.

آمدن استانکو پس از سه سال دوری از ایران از همان سورپرایزهای همیشگی عابدینی بود، او که علاقه ویژه‌ای به این مربی کروات دارد پس از تجربه همکاری در تیم ملی و پرسپولیس قصد دارد این بار در داماش این تجربه را تکرار کند. البته با توجه به وظایف متعددی که عابدینی در زمان حضور استانکو در ایران در نظر گرفته او به عنوان سرمربی داماش فعالیت نخواهد کرد، بلکه مدیر فنی خواهد بود. سرمربی این تیم نیز سورپرایزی است از امارات! حسین عبدی، بازیکن سابق پرسپولیس که در امارات سرمربیگری ویند امارات را بر عهده داشت و زمانی برای مذاکره با پیامی‌ها به ایران آمده بود به عنوان سکاندار داماش انتخاب شد.

مراسم معارفه کادر فنی جدید دیروز ساعت ۱۰ در هتل هویزه برگزار شد و آنها از امروز به گیلان خواهند رفت تا کارشان را در تیم جدید آغاز کنند. استانکو در سمت جدید به دنبال تکرار موفقیتش در پرسپولیس و نشان دادن این است که مسوولان سپاهان در اخراج او اشتباه کرده‌اند. عبدی نیز می‌خواهد اولین قدم را در لیگ برتر محکم بردارد تا نشان دهد که در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.