تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی تیم قطر را شکست داد. تیم فوتبال ایران از ساعت ۲۰ یکشنبه در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه السد قطر برگزار شد، به مصاف تیم ملی قطر رفت و موفق شد میزبان خود را با تک گل غلامرضا رضایی شکست دهد.

در نیمه نخست این بازی تیم ایران با ترکیب مهدی رحمتی، حسین کعبی، پیروز قربانی، ستار زارع، محمد نوری، مازیار زارع، کریم باقری، محمدرضا خلعتبری، جلال رافخایی و غلامرضا رضایی به میدان رفت.

در این نیمه هر دو تیم بازی متعادلی انجام دادند تا در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دهند. با آغاز نیمه دوم تیم قطر ترکیب خود را دستخوش تغییر کرد و تا دقایقی دروازه ایران را تحت فشار قرار داد. اما با تعویض‌های تهاجمی علی دایی، شرایط بازی به سود تیم ایران تغییر کرد و غلامرضا رضایی توانست در دقیقه ۷۳ بازی گل برتری ایران را وارد دروازه قطر کند. تلاش‌های مهاجمان قطری در ادامه بازی سودی نداشت و در نهایت این بازی با برتری تیم فوتبال ایران پایان یافت.

در نیمه دوم این بازی وحید طالب‌لو، مهدی سید صالحی، میثم بائو، احمد آل نعمه، مجید غلام‌نژاد و کیانوش رحمتی برای تیم ایران به میدان رفتند.

تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار از مرحله نهایی راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، ۲۹ آبان‌ماه به مصاف تیم ملی امارات می‌رود.