افشین قطبی

عده‌ای به دنبال تضعیف تیم ما در فصل جاری هستند، ای کاش می‌توانستم همه حرف‌های پشت پرده را بزنم، اما افسوس که نمی‌شود. ما دیروز یک بازی تدارکاتی داشتیم. با توجه به شرایطی که ما داریم، برگزاری این بازی واجب بود؛ چرا که برخی بازیکنان ما دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته‌اند و به میدانی نیاز داریم تا شرایط آنها را ارزیابی کنیم.

به همین خاطر دیروز این دیدار تدارکاتی را برگزار کردیم تا بازیکنانی مثل توره، الونگ و بادامکی را محک بزنیم و در جریان آخرین وضعیت آمادگی آنها قرار بگیریم.

«چانگای» مدافع توگویی را باشگاه به من معرفی کرده است، حضور این مدافع توگویی در تمرینات به معنای نخواستن آتسو نیست. مطمئنا آتسو تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند. این توگویی هم با صلاحدید باشگاه در تمرینات شرکت می‌کند تا ما وضعیت فنی او را ارزیابی کنیم.

باید از مسوولان این باشگاه تشکر کنم، در این مدت بازیکنانی از سوی باشگاه به بنده معرفی شده‌اند تا مورد ارزیابی فنی قرار بگیرند و در نهایت بهترین‌ها انتخاب شوند.

ما به یک دروازه‌بان، مدافع وسط، ‌هافبک وسط و دفاع چپ نیاز داریم که باید از بین گزینه‌هایی که به تمرینات می‌آیند، این نیازها را انتخاب کنیم.

جدایی سیدمحمد علوی از پرسپولیس قطعی است، دی کارمو هم از جمع ما جدا می‌شود که جا دارد من از شما (خبرنگاران) تشکر کنم! الونگ هم تا شش هفته دیگر می‌رسد و می‌توانیم از او استفاده کنیم. ضمن اینکه عملکرد توره هم در این بازی راضی‌کننده بود و امکان دارد در دیدار بعدی از او استفاده کنیم.

من شک ندارم که عده‌ای با نقشه و برنامه‌ریزی به دنبال تضعیف پرسپولیس هستند. همه اتفاقاتی هم که طی روزهای اخیر افتاده است، برنامه‌ریزی شده است. ای کاش می‌توانستم خیلی از این مسائل را بازگو کنم، اما متاسفانه شرایط موجود این اجازه را به من نمی‌دهد.

من به آینده امیدوارم ما شرایط بدی نداریم و تنها شش امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. فصل گذشته در چهار بازی باقی مانده ۷ امتیاز اختلاف داشتیم اما در نهایت قهرمان شدیم. مطمئنم که این فصل هم می‌توانیم این عقب‌افتادگی را جبران کنیم.

بدشانسی، اشتباهات داوری و مصدومیت‌های بازیکنان از دیگر عوامل نتیجه نگرفتن تیم ما در لیگ هشتم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس