حمایت کفاشیان از سرمربی تیم فوتبال جوانان

ایسنا- رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: «نناد نیکولیچ» مربی با دانشی است و ما او را برای تیم جوانان و امید حفظ می‌کنیم.

علی کفاشیان درباره‌ عملکرد تیم ملی فوتبال جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و نناد نیکولیچ سرمربی این تیم اظهار کرد: تیم جوانان تیم خوبی بود و دو سال روی این تیم کار شده بود، اما این مسابقات ثابت کرد اگر ما می‌خواهیم به مراحل بالاتر صعود کنیم باید تیم را آماده‌تر کنیم. کادر فنی فعلی متاسفانه نتوانست این کار را انجام دهد، با این حال نیکولیچ زحمات زیادی را برای این تیم متحمل شد.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف نیکولیچ با این نتایج چه می‌شود؟ گفت: ما به فکر ترمیم کادرفنی هستیم، اما با توجه به دانش و شناختی که نیکولیچ از بازیکنان تیم جوانان دارد، او را در تیم جوانان و امید حفظ خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم با فراهم کردن شرایط وضعیت خوبی را برای این دو تیم فراهم کنیم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که کارشناسان معتقدند نیکولیچ باید از کار برکنار شود؛ اما، گویا نظر شما مخالف این اعتقاد است، گفت: قطعا نظر کارشناسان برای ما اهمیت دارد و ما در تصمیم‌گیری‌هایمان از نظرات آنها استفاده می‌کنیم، اما نیکولیچ شناخت خوبی از بازیکنان تیم جوانان دارد. همین بازیکنان در رقابت‌های انتخابی المپیک و در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو شرکت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیکولیچ سرمربی باقی خواهد ماند یا خیر، گفت: قرار شد در کمیته‌ تیم‌های ملی درباره‌ کادر سرپرستی و همچنین نیکولیچ تصمیم‌گیری شود که آیا او سرمربی باقی بماند یا اینکه نفر دیگری به عنوان سرمربی انتخاب شده و نیکولیچ هم در کادرفنی باقی بماند.