«دژآگه» جانشین «اوون» در نیوکاسل

گروه ورزش- اشکان دژآگه مورد توجه‌ سران باشگاه لیگ برتری نیوکاسل قرار گرفته است. «دنیس وایز» مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل اعلام کرد: دژآگه ۲۲ ساله او را تحت‌تاثیر قرار داده است. این بازیکن ایرانی‌الاصل که در تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های آلمان توپ می‌زند، در بازی این تیم برابر فرانسه چنان خوب بازی کرد که وایز برای تماشای بازی او به آلمان رفت تا بازی ولفسبورگ و بایرن مونیخ را هم تماشا کند.

دژآگه که در تهران به دنیا آمده است و هم‌اکنون به عنوان یکی از بازیکنان خط حمله ولفسبورگ آلمان توپ می‌زند، در دفترچه‌ یادداشت مدیر ورزشی نیوکاسل قرار گرفته است.

دنیس وایز، مدیر ورزشی این تیم از توانایی‌های این بازیکن ۲۲ دوساله و نمایش او در بازی برابر فرانسه متقاعد شده است. وایز در حالی به تماشای این بازی رفته بود که قصد داشت بازی «رمی» از فرانسه را تماشا کند، اما از بازی خوب دژآگه به وجد آمد و در ادامه استعدادیاب‌های باشگاه را راهی بوندسلیگا کرد.

از این بازیکن ۲۲ ساله به عنوان جانشینی برای مایکل اوون کاپیتان نیوکاسل یاد می‌شود. آینده‌ مهاجم تیم ملی انگلیس در نیوکاسل مبهم است، چرا که قراردادش با این باشگاه تا تابستان سال آینده به پایان می‌رسد. چند باشگاه بزرگ اروپایی خواستار این بازیکن هستند که بدون قرارداد و بازیکن آزاد شمرده می‌شود.

اکنون این دژآگه است که نظر وایز و تیمش‌ را به خود جلب کرده است، تیم بازیکن یاب باشگاه نیوکاسل بازی بایرن مونیخ و ولفسبورگ را تماشا کردند تا این بازیکن را بار دیگر از نزدیک زیر نظر بگیرند.