ایسنا- حسین شمس با انتقاد شدید از صحبت‌های اخیر رییس کمیته‌ فوتسال گفت: تصمیمم را برای جدایی از تیم ملی گرفته‌ام! سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به صحبت‌های اخیر «ترابیان» که گفته بود سهم «ژوراندیرو» در موفقیت‌های اخیر تیم ملی بسیار زیاد است، گفت: من در مورد ترابیان هیچ حرفی ندارم. او نظرات خودش را مطرح کرده و این حرف‌ها فقط برای خودش محترم است. من به او جوابی نمی‌دهم. ترابیان در حدی نیست که بخواهم جواب او را بدهم.

شمس افزود: من مصر هستم که از تیم ملی ایران کناره‌گیری کنم. اگر تیم ملی فوتسال زیرمجموعه‌ای از کمیته‌ تیم‌های ملی شود و از کمیته‌ فوتسال جدا شود، حاضرم با تیم ملی همکاری‌ام را ادامه دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به ترابیان حق می‌دهید که از جلسه‌ مستقیم شما با تاج ناراحت باشد، گفت: به هیچ وجه. هیچ کس نمی‌تواند در مورد جلسات من صحبت کند. من برای هیچ کاری از هیچ کس اجازه‌ای نمی‌گیرم. اصلا کار خوبی کردم. ترابیان از این می‌ترسید که من در جلسه با تاج حرف‌های دیگری بزنم؛ اما من بلد هستم که چگونه حرف بزنم.

نایب‌رییس فدراسیون فوتبال درباره احتمال جدایی شمس از تیم ملی فوتسال گفت: در نخستین فرصت در روز شنبه مباحث موجود بین «شمس» و «ترابیان» را حل خواهیم کرد.

تاج درباره ناراحتی ترابیان از جلسه‌اش با شمس گفت: بنده با شمس درباره قرارداد و نحوه همکاری‌اش با فدراسیون صحبت کردم که این مساله در نهایت در کمیته تیم‌های ملی که ترابیان یکی از ارکان اصلی‌اش است و نظراتش هم در آنجا لحاظ می‌شود، مطرح خواهد شد.

وی افزود: ما نه به شمس و نه به ترابیان اجازه جدا شدن از فوتسال نمی‌دهیم.