ایسنا- رقابت‌‌‌‌‌‌‌های فوتبال جوانان آسیا درحالی از جمعه در دمام عربستان آغاز می‌شود که گروه یک مسابقات با حضور تیم‌‌‌‌‌‌‌‌های ایران، عربستان و ژاپن دشوارترین گروه این رقابت‌ها نام گرفته است.

پس از اینکه تیم نوجوانان ایران در رقابت‌‌‌‌‌‌‌‌های قهرمانی آسیا توانست به مقام قهرمانی برسد حالا همه نگاه‌ها به تیم جوانان است. اگر «علی دوستی» پیش از سفر تیم ملی به ازبکستان همه شرایط را برای قهرمانی این تیم آماده ارزیابی می‌کرد، نناد نیکولیچ بارها از کم اطلاعی‌اش از حریفان گلایه می‌کرد و می‌گفت فدراسیون فیلم بازی حریفان را برای او فراهم نکرده است.

البته این تنها نگرانی سرمربی تیم ملی جوانان است و سایر شرایط برای تیم او آ‌ماده شده به طوری که او پیش از بازی جمعه سخت امیدوار است که تیمش بتواند برابر میزبان به پیروزی برسد. در واقع بازی ایران مقابل عربستان افتتاحیه مسابقات قهرمانی آسیا است که نتیجه این بازی می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده از گروه A را مشخص کند.این بازی ساعت ۱۹ و ۴۵ به وقت تهران در ورزشگاه شاهزاده فهد آغاز می‌شود.

در دیگر بازی این گروه ژاپن و یمن رودرروی هم قرار می‌گیرد. در روز نخست مسابقات دو دیدار دیگر در گروه دوم هم برگزار می‌شود. در این گروه کره جنوبی و سوریه در اولین بازی رودرروی هم قرار می‌گیرند و در دیگر دیدار عراق به مصاف امارات می‌رود.

در شرایطی در روز اول مسابقات تنها چهار بازی از دو گروه نخست انجام می‌شود که مسابقات گروه ‌‌‌‌‌‌‌‌های سوم و چهارم از شنبه هفته آینده آ‌غاز می‌شود.