رییس هیات مدیره انجمن حامیان فوتبال گفت: هر هواداری که عضو جمعیت حامیان فوتبال باشد و کارت این سازمان برایش صادر شده به مدت یکسال بیمه خواهد بود.

تهرانی افزود: تماشاگرانی که برای تشویق تیم مورد علاقه خود به ورزشگاه می‌‏روند در صورتی که عضو جمعیت حامیان فوتبال باشند در برابر هرگونه اتفاق ناگوار در ورزشگاه بیمه خواهند بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر پس از حدود چند ماه از آغاز فعالیت جمعیت حامیان فوتبال در حدود ۱۸۰ نفر مرد و زن عضو این سازمان هستند در این بین بانوان با خانم فریده شجاعی، رییس کمیته فوتبال بانوان کشور و تیم ملی همکاری خواهند داشت.

تهرانی اضافه کرد: ما در عضوگیری دقت لازم را انجام می‌‏دهیم و قبل از اینکه هواداری عضو این جمعیت شود باید مراحل مختلفی را پشت‌سر بگذارد. این مساله به این دلیل است که در آینده شاهد تخلفی از سوی هواداری که عضو جمعیت حامیان فوتبال است در ورزشگاه‌‏ها نباشیم.

وی گفت: جمعیت حامیان فوتبال از کمیسیون‌‏های مختلفی، مانند کمیسیون فرهنگی ، اقتصادی و رفاه تشکیل شده است. در این بین جمعیت حامیان فوتبال در مواقع لازم کمک حال هواداران نیازمند حتی در امور شخصی خواهند بود.