فیرات: به تیم ملی فکر نمی‌کنم!

گروه ورزش-دیدار پرسپولیس- سپاهان علاوه بر تمام کری‌های این دو تیم برای فیرات اهمیت ویژه‌ای داشت. او که تا این مدت با سپاهان نتایج خوبی نگرفته بود با شکست پرسپولیس می‌توانست... تمام ناکامی‌های گذشته را به دست فراموشی بسپارد، اما این اتفاق نیفتاد. با این باخت برکناری انگین فیرات شکل جدی‌تری به خود گرفت و بحث آن مجددا داغ شد. فیرات از این قضیه اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌گوید: «تاکنون بحثی مبنی بر کناره‌گیری‌ام از این تیم در هیات مدیره مطرح نبوده است. به عنوان یک مربی حرفه‌ای با قدرت به کارم در سپاهان ادامه می‌دهم. تاکنون بحثی مبنی بر کنار گذاشتنم از این تیم در هیات مدیره مطرح نبوده است.

فیرات که حضورش در ایران با دستیاری علی دایی در تیم ملی آغاز شد به احتمال زیاد بعد از برکناری نیز به تیم ملی بازخواهد گشت. البته باید دید علی دایی و فدراسیون فوتبال با چنین کارنامه‌ای در سپاهان باز هم حاضر به جذب او خواهند شد یا نه. در این وضعیت به تیم ملی ایران فکر نمی‌کنم اگر چه علاقه زیادی به این تیم دارم. ترجیح می‌دهم فقط به فکر سپاهان باشم. من واهمه‌ای از برکناری ندارم چون جایگاهم در فوتبال مشخص است و به عنوان یک مربی حرفه‌ای به فعالیتم ادامه می‌دهم.

سرمربی سپاهان در مورد بازی تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: «پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری داشت، زیرا ۱۰ نفره شده بودیم. در حالی که برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردیم فضاها برای بازیکنان حریف باز شده بود. در فصل جاری به دلیل حضور مهره‌های کلیدی در تیم‌های ملی بزرگسالان و نوجوانان نتوانستیم نفرات اصلی را در اختیار داشته باشیم. این موضوع می‌تواند دلیلی برای شکست برابر پرسپولیس باشد.

او در پایان در توضیح درگیری لفظی‌اش با عباس محمودی، دروازه‌بان ذخیره سپاهان می‌گوید: «از او خواستم همراه سایر نفرات خودش را گرم کند، اما به دلیل محدود بودن فضای پشت دروازه نتوانست این کار را انجام دهد به همین دلیل بازیکن خارجی را روی نیمکت آوردم و از محمدی خواستم خود را گرم کند.