پیکان را شکست می‌دهیم

ایسنا- امیر قلعه‌نوعی گفت: با شکست تیم پیکان به صدر جدول رده‌بندی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی فردای تیم‌های استقلال تهران و پیکان قزوین اظهار کرد: ابتدا باید به مدیر روستا تبریک بگویم؛ چرا که او یکی از مربیان خوب کشور است که با وجود سن کم و آغاز تازه‌ کارش دارای سبک است و نتایجی که به دست آورده نیز بر اساس همین تفکر و سبک خاص بوده است. تیم پیکان نیز دو فصل پشت سر هم استقلال را شکست داده است و به اصطلاح «گربه سیاه» تیم ما بوده است. با این حال برای آن که به صدر جدول نزدیک شویم و روند رو به رشدی که آغاز شده است را ادامه دهیم، احتیاج به هر سه امتیاز بازی داریم.

وی افزود: نقطه‌ قوت تیم پیکان خط هافبک این تیم است و ما برنامه‌های ویژه‌ای برای مهار بازیکنان میانی این تیم به خصوص طهماسبی کاپیتان پیکان که حرکات این تیم از سمت او آغاز می‌شود،‌ داریم. البته پیکان نقاط ضعفی نیز دارد که درباره آنها صحبت نمی‌کنم.

قلعه‌نوعی افزود: استقلال اکنون پس از چند برد پیاپی به شرایط ایده‌آلی دست یافته و بنابراین دوشنبه نیز تنها هدف‌مان کسب سه امتیاز است. سرمربی استقلال درباره حضور مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در تمرینات این تیم نیز اظهار کرد: باید از آشتیانی و انصاری تشکر کنم؛ چرا که آنها در سفرهای شهرستان‌ها و همچنین برخی تمرین‌ها حضور فعالی داشته که این حضور می‌تواند کمک روحی بسیار خوبی برای ما و بازیکنان باشد.