تا پولی در جیب‌مان نباشد قول نمی‌دهیم

ایپنا- رییس فدراسیون فوتبال گفت: کمیته داوران به روزمرگی افتاده و برای رهایی از این وضعیت باید به برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر اقدام کنند.

علی کفاشیان عنوان کرد: فدراسیون فوتبال از کمیته داوران حمایت می‌کند اما نباید فراموش کرد که این کمیته، باید تشکیلات خود را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهد و برنامه‌ریزی‌های یک ساله، سه ساله و ۵ساله داشته باشد تا دچار روزمرگی نشود. اما از آنجا که کمیته داوران برای چنین برنامه‌ریزی‌هایی اقدام نمی‌کند؛ لذا دچار کارهای روزمره می‌شود.

کفاشیان در رابطه با حذف مسعود مرادی از رقابت‌های جام جهانی گفت: مرادی تمام تلاش خود را کرد اما از آنجا که در این تست ۱۸ کشور دنیا شرکت کرده بودند و تنها ۵ نماینده انتخاب می‌شد، مسعود مرادی کار سختی را پیش روی خود داشت.

حذف مرادی از قضاوت در رقابت‌های جام جهانی چیزی از شایستگی‌های وی کم نمی‌کند. به هر حال ظرفیت محدود بوده باید تعداد مشخص انتخاب می‌شدند که مرادی در میان آنها قرار نگرفت. از این پس باید تلاش کنیم تا داوران بهتری را تربیت کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با پاداش فدراسیون برای تیم فوتسال و نوجوانان توضیح داد: تاکنون پاداش خاصی برای تیم ملی فوتسال و نوجوانان در نظر نگرفتیم. ما نمی‌توانیم حرفی بزنیم و قولی در این رابطه بدهیم در حالی که پولی در جیب‌مان نیست. باید صبر کنیم تا منابع مالی فدراسیون تعریف شود سپس پاداش مناسب برای این تیم‌ها را تعیین کنیم.