قطبی: این بازی مثل یک داربی است

گروه ورزش- افشین قطبی گفت: پرسپولیس به بازیکن کارگر بیشتر از بازیکن ستاره نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون بازی حساس امروز تیم پرسپولیس مقابل تیم سپاهان، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم گفته‌ام این بازی برای ما به مانند یک داربی است، زیرا فصل پیش با پیروزی مقابل این تیم به مقام قهرمانی رسیدیم و آن بازی حکم فینال لیگ را داشت؛ ضمن اینکه قرار است دو تیم از بهترین‌های لیگ برتر برابر هم بازی کنند و باید بهترین بازیکنانشان را به میدان بفرستند؛ چرا که این مسابقه برای هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان بسیار سخت، مهم و حساس خواهد بود.

وی افزود: بدون شک تیمی که بتواند با تلاش و جنگندگی اما تمرکز بیشتر کار کند، موفق‌تر خواهد بود؛ ما باید سعی کنیم که در برخوردها و همچنین استفاده از توپ‌های دوم، خوب عمل کنیم تا نبرد را از سپاهانی‌ها ببریم. معتقدم ما باید هنگام بازی از بالا تا پایین تیم در کار دفاعی شرکت کنیم و همچنین روی تلاش بدون توپ در زمان دفاع دقت بیشتری داشته باشیم.

قطبی درباره آخرین تغییرات خط دفاعی تیم پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان نیزگفت: علیرضا محمد که یکی از بازیکنان فوق‌العاده موثر و پرتلاش ماست به علت سه اخطاره

بودن و محرومیت، بازی با سپاهان را از دست داد؛ ما می‌توانستیم از این بازیکن در دو جناح راست و چپ هم استفاده کنیم و سرعت فوتبال همجومی‌اش نیز کمک شایانی به تیم ما در زمان حمله می‌کرد.

همچنین مسعود زارعی هم به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در ترکیب پرسپولیس قرار ندارد؛ لذا فعلا از فرانک آتسو به همراه نبی‌ا... باقری‌ها در عمق خط دفاعی استفاده می کنیم و سپهر حیدری را به جناح راست و پژمان نوری را به جناح چپ خط دفاعی فرستادیم.