احوالپرسی تلفنی خاتمی از رییس سابق فدراسیون کشتی

خبرگزاری فارس-رییس‌جمهوری سابق ایران برای جویا شدن از بیماری و نحوه درمان محمدرضا طالقانی،‌ تلفنی با وی به گفت‌وگو پرداخت.

گرچه رییس سابق فدراسیون کشتی، نام بیمارستانی که در آن به دلیل ناراحتی پا، بستری است را به دوستان و اهالی ورزش اعلام نکرده؛‌ اما چهره‌های برجسته سیاسی و ورزشی به صورت تلفنی جویای احوال او هستند. محمدرضا طالقانی در این باره گفت: خیلی‌ها در این روزها تماس گرفتند و برای حضور در بیمارستان و ملاقات با من، اصرار داشتند؛‌ اما نمی خواهم مزاحم کسی شوم و این را به همه دوستان اعلام کرده‌ام. دوستانم زیادند و حضور آنها در بیمارستان، برای دیگر بیماران و کادر بیمارستان مشکل ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: آقای خاتمی با من تماس گرفت و می خواست به بیمارستان بیاید. او مرا شرمنده خود کرد؛ ولی از او هم خواستم این کار را انجام ندهد. علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی نیز در تماسی تلفنی جویای حالم شد. دیگر دوستان نیز لطف خود را نثار من کردند.

رییس سابق فدراسیون کشتی درباره زمان ترخیص خود از بیمارستان تاکید کرد: غلیظ بودن خونم باعث شده پزشکان اجازه ترخیص ندهند. هر روز آزمایش خون گرفته می شود تا وقتی وضعیت طبیعی شد، از بیمارستان مرخص شوم.