«محمود یاوری» جانشین «مهابادی» در راه‌آهن شد

گروه ورزش - داوود مهابادی از سرمربیگری راه‌آهن برکنار و «محمود یاوری» جانشین وی در این تیم شد. این در حالی است که عصر شنبه مهابادی در گفت‌وگو با رادیو از برنامه‌های آتی خود برای راه‌آهن سخن می‌گفت.

اما شنبه شب و با نظر محمد انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن شهرری؛ داوود مهابادی از سرمربیگری این تیم برکنار شد و مدیران این باشگاه در توافقی با «محمود یاوری» سرمربی فصل گذشته تیم برق ‌شیراز، وی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند. مراسم معارفه‌ «یاوری» دیروز رسما در باشگاه راه‌آهن شهرری انجام شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن شهرری دیروز پس از انتصابش گفت: من یاوری هستم و تنها برای پیشرفت راه‌آهن آمده‌ام و هیچ کمبودی در لیست بازیکنان این تیم نمی‌بینم. محمود یاوری اظهار کرد: قبول مسوولیت مربیگری تیم فوتبال راه‌آهن گذشته از عشق و علاقه و اعتمادی که به توانایی‌های خودم در امر مربیگری فوتبال دارم، دو علت اساسی داشت؛ یکی شخصیت محمدحسن انصاری‌فرد که از جنس آدم‌ها و شاخصه‌های فوتبال ایران است و دیگری امکانات خوب باشگاه راه‌آهن که می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت و موفقیت این تیم در لیگ برتر کند.

وی افزود: امکانات تیم راه‌آهن نیز به دو بخش تقسیم می‌شود که یکی ماهوی و بالفعل است که اکنون می‌تواند ابزار مناسبی برای زیستن و اداره ما در مسابقات باشد و دیگری ترکیب بازیکنان این تیم است که جا دارد تقدیر و تشکر ویژه را از انصاری‌فرد، زادمهر و مهابادی به خاطر جذب چنین بازیکنان و بستن چنین لیستی داشته باشم. معتقدم پتانسیل زیادی در میان بازیکنان فعلی تیم راه‌آهن وجود دارد و من از این بابت هیچ نگرانی به لحاظ کمبود بازیکن در پست‌های مختلف ندارم. یاوری درباره قولی که برای جایگاه آتی تیم راه‌آهن به مدیریت این باشگاه داده است، تصریح کرد: راه‌آهن در حال حاضر با گذشت هشت هفته از لیگ، در مکان شانزدهم جدول قرار دارد؛ من یاوری هستم و بدون اینکه بخواهم زحمات و ارزش کار مربیان قبلی را کمرنگ کنم، باید بگویم حضورم در این تیم برای بهتر شدن فوتبال، نتایج و ارتقای آنها در رده‌بندی لیگ برتر است.

تیم فوتبال راه‌آهن شهرری در حال حاضر از ۸ بازی لیگ با ۶ امتیاز در مکان ۱۶ جدول رده‌بندی قرار دارد.