قرار التزام 100میلیونی  برای مایلی‌کهن!

پس از برگزاری دومین جلسه دادگاه تجدیدنظر در پرونده شکایت کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی، برای محمد مایلی‌کهن قرار التزام یکصد میلیون ریالی صادر شد.

دومین جلسه تجدیدنظر در پرونده شکایت علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی از محمد مایلی‌کهن، مربی اسبق تیم ملی، دیروز در شعبه ۷۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاضی پیشوا، بدون حضور علی دایی برگزار شد. عسگری پیش‌بین، وکیل علی دایی گفت: موکلم معتقد است شخصیتش تخریب شده و به هیچ نحو به صورت غیررسمی یا رسمی از سوی ایشان مورد دلجویی قرار نگرفته است و اگر از تقاضای تجدیدنظرخواهی‌اش بگذرد، تاییدی بر گفته‌های آقای مایلی‌کهن است. وی با بیان اینکه فضای مناسب سازش به‌وجود نیامده است، تاکید کرد که دایی انتقام‌جو نیست و تابع مقررات است. مایلی‌کهن هم در این جلسه گفت: علی دایی، شاگرد بنده بوده و من آدم کینه‌جویی نیستم و در شکست‌هایم حتی اگر مقصر نبودم از بازیکنان عذرخواهی کرده‌ام، اما برای این مورد، مدارک و اسنادی وجود دارد، پس عذرخواهی نمی‌کنم.

از آنجایی که طرفین برای صلح و سازش به توافق نرسیدند، دادگاه وارد رسیدگی شد. در پایان جلسه دادگاه رییس شعبه ۷۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران اعلام کرد: محمد مایلی‌کهن با صدور قرار التزام یکصد میلیون ریالی، فعلا آزاد است و قضات شعبه ۷۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به‌زودی رای خود را در این پرونده صادر خواهند کرد.