فیروز به استقلال و قلعه نویی رسید

مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از فردا با برگزاری سه دیدار وارد هفته ششم می‌شود اما سرآمد دیدارهای این هفته تقابل استقلال با صباباتری است که جمعه شب در قم برگزار خواهد شد. نکته حائز اهمیت در این بین برگزاری بازی در ساعات پس از افطار است و مشکلاتی که تیم‌های شهرستانی با آن دست به گریبان هستند و آن چیزی نیست جز کمبود نور در ورزشگاه‌هایی که از استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا فاصله دارند.

صباباتری - استقلال؛ بازی انگیزه‌ها

اما فوتبال لیگ برتر و مسابقاتی حساس که بدون شک سرآمد آن تقابل استقلال و صباباتری است. برای حساس خواندن این بازی می‌توان دلایل زیادی برشمرد که بدون شک مهم‌ترین آن رویارویی فیروز کریمی‌ با تیم و بازیکنانی است که همراه آنها تلخ‌ترین روزهای فوتبالی خود را پشت‌سر گذاشت. فیروز جمعه شب مقابل بازیکنانی می‌ایستد که غالبا از او دل خوشی ندارند و می‌آیند تا در مصاف با مربی پیشین استقلال خود را به اثبات برسانند.

پرسپولیس - مس کرمان؛ بازی مدعیان

پرسپولیس با ۸ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است و مس کرمان با ۶ امتیاز این تیم را در رده چهارم جدول رده بندی تعقیب می‌کند. با این شرایط رقابت دو تیم رنگ و بوی جدال دو تیم مدعی را می‌گیرد که تیم پیروز می‌تواند فاصله خود را صدر جدول کمتر کرده و جایگاه خود را در بین مدعیان مستحکم کند.

مظلومی ‌که طی چند سال گذشته با تیم‌هایش مقابل مدعیان لیگ برتر درخشان ظاهر شده و در بیشتر اوقات به پیروزی دست یافته است این بار هم برای پرسپولیس یک خطر بالقوه به حساب می‌آید. او این بار با تیمی ‌پرمهره به دیدار پرسپولیس می‌آید که خود از مدعیان لیگ است.