گروه ورزش-هادی ساعی در نشستی مشترک با خبرنگاران اظهار داشت: هر انسانی وقتی توانایی لازم را در خود می‌بیند، می‌تواند در عرصه‌های مختلف وارد شود من نیز با علم به این موضوع در کنار ورزش وارد شورای شهر شدم.

وی تاکید کرد: در این چند سال همیشه ورزش ایران از سوی سیاستمداران اداره شده است و حالا شماری از ورزشکاران وارد دنیای سیاست شده‌اند و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی در این زمینه بیافتد. بنده حتی اگر احساس کنم که توانایی لازم را دارم در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم شرکت خواهم کرد.

ساعی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: انتخابات این بخش بسیار حساس است و باید از افرادی زحمتکش و کاملا متخصص در آن استفاده شود؛ البته قراخانلو در این سال‌ها زحمات فراوانی را برای ورزش کشیده است. باید منتظر شد و دید چه کسانی کاندیدای این بخش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه محبوبیت را به پرافتخاربودن ترجیح می‌دهد، اذعان داشت: کسب عنوان پرافتخارترین ورزشکار مسوولیت مرا سنگین‌تر کرده است و امیدوارم هرچه زودتر شخص دیگری بتواند این رکورد را بشکند.

ساعی درباره عملکردش در المپیک پکن گفت: قبل از المپیک تنها به مدال طلا فکر و در این خصوص برای خود تصویرسازی کرده بودم و غیر از قهرمانی هیچ چیز برایم مهم نبود. از باخت حمیدسوریان بسیار ناراحت شدم چون خیلی‌ها از او انتظار مدال داشتند. او بچه محل من است و مطمئنم در آینده این ناکامی را جبران می‌کند.

وی ادامه داد: از نظر مردم کسب مدال بسیار مهم است. شاید از دید آنها عملکرد کاروان ایران بسیار ضعیف باشد؛ اما نسبت به دوره گذشته توفیقاتی هم داشتیم که حضور بانوان بدون وایلد کارت و عملکرد مناسب چند رشته از جمله آنها بود. به عقیده من کشتی در المپیک نتیجه نگرفت نه کاروان ایران.

وی درباره برنامه آینده خود اظهار داشت: اگر بعد از عمل پا شرایط فیزیکی اجازه دهد دوباره به تیم ملی باز خواهم گشت.