مولر:برای کمک به دایی آمده‌ام

خبرگزاری مهر- مربی آلمانی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی در آستانه دیدار با عربستان از شرایط بدنی بالایی برخوردارند و از هر نظر برای حضور در ماراتن صعود به جام جهانی آماده‌اند.

اریش روته مولر مدرس بین‌المللی فیفا و دستیار آلمانی علی دایی در تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش گفت: تمرینات بدنسازی دو روز گذشته، تیم را در وضعیت جسمانی مناسبی قرار داده و کمک کرده تا بازیکنان به شرایط سازگاری لازم برای بازی در شرایط آب و هوایی گرم و با رطوبت بالا آماده شوند.

وی تصریح کرد: شرایط بدنی بازیکنان بسیار مطلوب است و تصور نمی‌کنم تیم ملی در بازی با عربستان از این نظر با مشکلی روبه‌رو شود.

دستیار آلمانی علی دایی اضافه کرد: کادر فنی با همفکری برنامه تمرینی ویژه‌ای را برای بازی با عربستان تدارک دیده که خوشبختانه بازیکنان نیز به خوبی خود را با شرایط تکنیکی تیم منطبق کردند و از هر نظر برای بازی با عربستان آماده‌اند.

روته مولر با بیان اینکه به دعوت علی دایی و تنها برای کمک به تیم ملی به ایران آمده است ،اظهار داشت: شناخت قبلی من از دایی و تیم ملی فوتبال ایران باعث شد تا ایران را برای کار انتخاب کنم و تصور می‌کنم این بازیکنان و کادر فنی قویی که وجود دارد، می‌توانند شایستگی حضور در جام جهانی را داشته باشند.