ایسنا- رییس فدراسیون قایقرانی گفت: مسوولان ورزش باید مسوولیت نتایج شکست کاروان ایران در المپیک پکن را پذیرفته و از مردم عذرخواهی کنند.

احمد دنیامالی گفت: باید بپذیریم که نتایج کاروان ایران در المپیک پکن شکست بود و عملکرد خوبی نداشتیم. مسوولان باید در مورد این نتایج از مردم عذرخواهی کنند. همه مسائل را باید صادقانه به مردم بگوییم و به دنبال فرافکنی نباشیم. دنبال این نباشیم که مسوولیت‌ها را به گردن دیگران بیندازیم. اگر صادقانه همه چیز را بگوییم مردم می‌پذیرند، اگر آنها بدانند می‌توانند به اشکال مختلف کمک کنند. مجلس هم از این مردم است که با دانستن تمام مسائل می‌تواند در بحث اختصاص بودجه کمک زیادی به ورزش کند.

وی افزود: وقتی همه تکیه خودمان را روی دو یا سه رشته ورزشی خاص قرار می‌دهیم ضریب آسیب‌پذیری زیاد می‌شود.

باید علاوه بر حمایت از رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو از دیگر رشته‌ها هم حمایت کنیم. همه دنیا این کار را می‌کنند. آنها هم در تمام رشته‌ها نمی‌توانند مدال بگیرند.

رییس فدراسیون قایقرانی یادآور شد: باید در برنامه‌ها تجدیدنظر کنیم. از همین امروز برای المپیک ۲۰۱۲ لندن برنامه‌ریزی کنیم نه این که چند ماه مانده به المپیک تازه شروع به کار کنیم. هر کاری که نیاز است از لحاظ استعدادیابی، تجهیز فدراسیون‌ها و برنامه‌ریزی‌ انجام دهیم و به فکر لندن باشیم.