علی‌آبادی: کاروان ایران در المپیک ناکام نبوده است

رییس سازمان تربیت بدنی:احتمال تغییر مدیریت سازمان تربیت بدنی شایعه ای بیش نیست ایسنا- محمد علی‌آبادی گفت: کاروان ایران در بازی‌های المپیک پکن ناکام نبوده است.

رییس سازمان تربیت بدنی در حاشیه افتتاحیه نخستین همایش باشگاه‌های تهران، درباره نتایج کاروان اعزامی ایران به المپیک اظهار کرد: واقعیت این است که در ایران ظرف و مظروف برابر هم نیستند، انبوه جمعیت با میزان نیاز ورزشی که داریم سازگار نیست و حضور در سه رشته مدال‌آور در المپیک حاشیه امنیت ندارد.

وی با بیان این که اگر قرار است در المپیک موفق شویم، باید از محدودیت نیروهای انسانی خارج شویم، ادامه داد: ما در سه زمینه توسعه زیرساخت،‌ توسعه منابع انسانی و توسعه منابع مالی مشغول فعالیت هستیم. قطعا توجه دارید که تلاش سه ساله نمی‌تواند ورزش را به یکباره متحول کند. در زمینه توسعه زیرساخت و نیروی انسانی رشد کردیم. در این دوره از بازی‌های المپیک در چهارده رشته ورزشی حاضر شدیم که این آمار برای حضور گسترده در المپیک لندن به ۲۰ رشته ورزشی خواهد رسید. معاون رییس‌جمهور درباره هزینه‌های کاروان اعزامی ایران به المپیک پکن خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک ۲۰ میلیارد تومان و سازمان تربیت بدنی نیز مبلغی بیش از این رقم را برای آماده‌سازی و اعزام ۵۵ ورزشکار هزینه کرده است. البته هزینه اعزام مبلغ ناچیزی بود.

علی‌آبادی در ادامه در پاسخ به پرسش این خبرنگار که پرسید یعنی مبلغی در حدود ۳۰‌میلیارد تومان؟ گفت: بله، شاید بیشتر. وی درباره دلایل ناکامی کاروان اعزامی ایران به المپیک گفت: ناکامی‌، نه. ناکامی صورت نگرفته است!

علی‌آبادی درباره احتمال تغییر مدیریت سازمان تربیت بدنی اظهار کرد: این مساله شایعه‌ای بیش نیست.