گروه ورزش- غلامرضا شیران، مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان در مورد ماجرای اختلاس صورت گرفته در تربیت‌بدنی توسط چند کارمند این اداره گفت: در مجموع حدود یک‌ونیم میلیارد تومان اختلاس صورت گرفته که با پیگیری‌های صورت گرفته درصدد هستیم این پول را دوباره بازگردانیم.

وی گفت: بخشی از این پول توسط اختلاس‌کنندگان صرف خرید کالا شده که در صورت حکم دادگاه می‌توانیم این اجناس را بفروشیم و پول اختلاس شده به طور کامل به حساب تربیت‌بدنی بازگردانده شود.

شیران در خصوص تکمیل ورزشگاه نقش جهان نیز گفت: تنها مشکل ورزشگاه نقش جهان عدم اختصاص اعتبار بود که با تامین اعتبار از سوی چهار ارگان مربوطه این ورزشگاه تا پایان تیر ۸۸ تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان تربیت‌بدنی ۵میلیارد تومان به حساب پیمانکار واریز کرد تا بخشی از آن را بابت طلب گذشته و بخش دیگر را به منظور تکمیل ورزشگاه برداشت کند. با توجه به ۱۵میلیارد تومانی که استانداری، فولاد مبارکه و ذوب‌آهن نیز خواهند پرداخت دیگر مشکلی از بابت تامین اعتبار ورزشگاه نداریم. مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان در پایان در خصوص انتقال امتیاز تیم سپاهان نوین به خوزستان گفت: هیچ کم‌کاری از سوی مسوولان سیاسی و ورزشی استان صورت نگرفته و همگی تلاش کردیم مقابل این انتقال بایستیم که متاسفانه نشد.