گروه ورزش-سرالکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ در گفت‌وگو با روزنامه Daily star چاپ انگلیس با اشاره به خوش اقبالی «لوئیس فلیپه اسکولاری» به تمجید از «خوزه مورینیو» پرداخت.

فرگوسن به روزنامه انگلیسی گفت: اسکولاری خوش‌اقبال است. او به باشگاهی بزرگ متشکل از بازیکنان ملی پوش پیوسته است. فرگوسن با اشاره به میانگین سن بالای آبی پوشان لندنی افزود: یافتن نقطه پیشرفت در تیمی که بازیکنان آن بسیار باتجربه هستند، دشوار است. شاید آنها به پایان راه رسیده باشند. مساله مهم چگونگی دستیابی به دستاوردهای سال‌های اخیر آنها است، به ویژه وقتی که نگاهی به سن بازیکنان آنها به جز «کالو» و «اوبی» می‌اندازیم.

فرگوسن خاطرنشان کرد: حرف من این نیست که آنها مسن هستند، چرا که با روش‌های تمرینی نوین شما به راحتی با ۳۰ سال سن قادر به بازی کردن خواهید بود. حرف من این است که من پیشرفت آنچنانی در تیمی نمی‌بینم که اکثر بازیکنان آن بالای ۳۰ سال سن دارند. آنها تجربه بسیار بالایی دارند و این مهمترین چیزی است که باعث نگرانی من می‌شود. از این‌گونه موارد می‌توان به تجربه بالای بالاک اشاره کرد، اما نمی‌دانم یک تیم تا کجا باید پیش برود.

فرگوسن با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند خوزه مورینیو، سرمربی پیشین چلسی گفت: مورینیو دو سال پیاپی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده و یک بار هم در مرحله نهایی جام اتحادیه ما را مغلوب ساخت. آورام گرانت فصل گذشته خوب کار کرد؛ اما هیچ کس نمی‌تواند رکورد مورینیو را بهبود بخشد. چلسی تنها در صورتی باعث نگرانی ما خواهد شد که بتواند همانند تیم مورینیو کار کند.