رئال‌مادرید هم وارد بازی خرید کاکا شد

گروه ورزش- نایب رییس تیم فوتبال آث میلان اعلام کرد در حالی که این باشگاه هیچ قصدی در خصوص فروش کاکا ندارد، رئال‌مادرید نیز رقابت خود را با چلسی بر سر انتقال این بازیکن آغاز کرده است. این مساله پس از آن مطرح شد که به نظر می‌رسد «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی منچستریونایتد دیگر راهی مادرید نخواهد شد و به همین دلیل است که سران رئال خواهان جذب کاکا شده‌اند. این در حالی است که روسونری پیش از این نیز اعلام کرده بود که به هیچ وجه قصد ندارد این بازیکن برزیلی را از دست بدهد.«آدریانو گالیانی» تصریح کرد که این تیم اسپانیایی باز هم جویای شرایط کاکا شده است، اما روسونری باز هم این حرف خود را تکرار کرده است که این مهاجم را به هیچ وجه در تابستان نخواهند فروخت.

او در این باره به روزنامه «مارکا» گفت: من در قایق آبراموویچ بودم و می‌خواستم با او درباره شوچنکو حرف بزنم و او نیز در باره کاکا،اما در نهایت هیچ اتفاقی رخ نداد.وی افزود: از طرف دیگر می‌توانم این را بگویم که رئال‌مادرید دوباره جویای شرایط کاکا شده است.

گالیانی در پایان گفت: حتی اگر پیشنهاد ۳۰۰میلیون یورویی نیز از چلسی دریافت کنیم، کاکا را نخواهیم فروخت. تنها در صورتی با جدایی او موافقت می‌کنیم که کاکا برای انتقال به باشگاهی دیگر تمایل داشته باشد.