موافقت مدیرعامل شرکت راه‌آهن با انتقال این تیم به مازندران

خبرگزاری فارس- عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش از موافقت معاون وزیر راه و ترابری و مدیرعامل راه‌آهن مبنی بر انتقال تیم راه‌آهن به مازندران خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حسن زیاری، معاون وزیر راه و ترابری و مدیرعامل راه‌آهن ایران صبح روز سه‌شنبه با برخی مسوولان مازندران جلسه داشته‌اند، اظهار داشت: در این جلسه در خصوص انتقال راه‌آهن تهران به مازندران بحث شد. نمایندگان استان در این جلسه بر وجود قابلیت و توانایی در رشته فوتبال تاکید کردند.

عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: بر علاقمندی مدیریت استان بر پشتیبانی از تیم راه‌آهن در صورت واگذاری به استان و حمایت همه‌جانبه دولتمردان و تماشاگران تاکید شد. با توجه به اینکه ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهرستان ساری به زودی افتتاح خواهد شد، نظر مجمع نمایندگان و استانداری مازندران مبنی بر انتقال تیم راه‌آهن به مازندران است.

یوسف‌نژاد گفت: حسن زیاری، معاون وزیر راه و ترابری و مدیرعامل راه‌آهن نیز در این جلسه درباره واگذاری تیم‌های لیگ برتر تهران به استان‌ها و سیستم مدیریت غیرمتمرکز مطالبی را عنوان کرد. باتوجه به اینکه راه‌آهن در خارج از کشور است، در جلسه هفته آینده موضوع تعهدات طرفین و نحوه انجام تعهدات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.