واحد مرکزی خبر - مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: علت اینکه تیم‌ها در داخل کشور اردو برگزار نمی‌کنند، نبود امکانات اردویی در حد کشورهایی مانند ترکیه است.

محمدرضا ساکت افزود: در برخی کشورها نقاط بسیار خوبی را از قبیل زمین‌های تمرینی، سالن‌های بدنسازی، استخر و سونا و فضاهای موردنیاز برای کلاس‌های تئوری در ارتفاعات فراهم کرده‌اند که در ایران این امکانات وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در این کمپ‌ها تیم‌های بزرگی از کشورهای مختلف حضور می‌یابند و امکان برگزاری بازی‌های دوستانه نیز وجود دارد.

ساکت گفت: در ایران مناطق مرتفع داریم، اما این مناطق مجموعه ورزشی‌های چند منظوره ندارند و باشگاه‌های ایران مجبورند از کمپ‌های خارجی استفاده کنند. وی افزود: در سه سال اخیر اردوهایمان را در ترکیه که کشوری اسلامی است برگزار کرده‌ایم و اگر می‌خواهند اردو در ایران داشته باشیم باید شرکت‌های فرهنگی ورزشی با حمایت دولت این قبیل کمپ‌ها را در مناطق داخلی کشورمان ایجاد کنند. مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اظهار داشت: برای اردوهایمان ۴۰ تا ۵۰میلیون تومان هزینه می‌کنیم که رقم زیادی نیست.