خبرگزاری فارس- سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: قرارداد بازیکنان تمام باشگاه‌ها غیرقانونی است.

رضا یوسف‌پور گفت: فرزاد آشوبی با مس کرمان قرارداد امضا کرده و در این رابطه حرف خاصی برای گفتن نداریم. در باشگاه قرارداد صوری وجود ندارد و مبلغی که در قرارداد داخلی بازیکنان ثبت می‌شود، در قرارداد رسمی‌نیز قید می‌شود.

وی در خصوص اینکه ثبت قرارداد آشوبی خارج از کرمان انجام گرفته و این موضوع غیرقانونی است، گفت: از شما یک سوال می‌پرسم. آیا تمام مواردی که در قانون نقل و انتقالات ذکر شده، دقیق و مو به مو اجرا می‌شود؟ در قانون آمده که هر بازیکنی که قراردادش در هیات فوتبال به ثبت می‌رسد، باید آن را در ۷۲ ساعت در فدراسیون به ثبت برساند. تا آنجایی که اطلاع دارم تا هجدهم تیر ماه، قرارداد بازیکنی در فدراسیون به ثبت نرسیده؛ آن هم در شرایطی که بیشتر تیم‌ها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده‌اند. سرپرست تیم فوتبال مس کرمان افزود: در جایی دیگر از قوانین آمده، قرارداد بازیکنان باید در هیات فوتبال استان و در حضور رییس هیات به ثبت برسد. از بازیکنان بپرسید که کدام یک رییس هیات فوتبال را در هنگام ثبت قرارداد دیده‌اند. قرارداد تمام بازیکنان غیرقانونی است.

وی افزود: بهتر است برای تیم‌ها وقت تعیین شود تا قرارداد بازیکنان هر باشگاه به طور منظم به ثبت برسد؛ نه آنکه هر ۱۸ تیم در سه روز آخر برای ثبت قرارداد بازیکنان در هیات فوتبال به فدراسیون بروند.