سپاهان نوین در آستانه واگذاری به فولاد خوزستان

حداکثر تا روز شنبه مراحل اداری این انتقال صورت می‌گیرد

گروه ورزش-مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: توافقات نهایی با باشگاه سپاهان نوین صورت گرفته، اما هنوز خود را لیگ برتری نمی‌دانیم زیرا «یک درصد» هم شخصیت خود را دارد.

مسعود رضاییان اظهار کرد: تمامی مذاکرات و توافقات نهایی برای واگذاری امتیاز تیم فوتبال سپاهان نوین به فولاد خوزستان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر، انجام شده است و تنها منتظر سپری شدن مراحل اداری خاصی هستیم که در نقل و انتقالات شرکت‌های دولتی مرسوم است.

وی افزود: در این‌باره خواسته‌های دو طرف بسیار به هم نزدیک شد و به تفاهم لازم رسیدیم، چرا که هر دو تیم از یک وزارتخانه و مجموعه هستند و اگر قرار باشد سپاهان نوین واگذار شود، بدون شک به فولاد خوزستان واگذار خواهد شد. فکر می‌کنم ظرف امروز، فردا و حداکثر شنبه می‌توانیم صحبت از لیگ برتری بودن فولاد داشته باشیم، اما به‌هرحال در مباحث ورزشی، یک درصد هم شخصیت خود را دارد.

رضاییان ادامه داد: اگر قرار باشد فولاد سال آینده را در لیگ برتر بازی کند، از روز‌های آینده به مراتب کارهای سختی را به لحاظ حفظ برخی نفرات، جذب بازیکنان جدید، انتخاب سرمربی و طی کردن مراحل آماده‌سازی تیم داریم که امیدوارم با توجه به عدم افزایش بودجه باشگاه فولاد در فصل آتی، بتوانیم با حمایت هیات امنای باشگاه تیم منسجمی را روانه لیگ برتر کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین درباره وضعیت سرمربی آتی تیمش، تصریح کرد: در حال حاضر «سرینا» سرمربی فولاد در فصل پیش، تنها گزینه مطرح برای سرمربی‌گری تیم است و درباره مذاکره با گزینه‌های دیگر فعلا منتظر قطعی شدن حضورمان در لیگ برتر هستیم؛ ضمن این که نقطه مثبت سرینا، آشنایی او با فوتبال ایران، خوزستان و همچنین بازیکنان تیم و نقطه ضعفش عدم موفقیت در رقابت‌های جام حذفی است که باید در این مورد بررسی‌های بیشتری صورت گیرد.

وی در پایان درباره وضعیت بازیکنان فولاد نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها سه بازیکن خارجی فصل پیش فولاد که قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده، از تیم جدا شدند و هیچ‌کدام از بازیکنان داخلی که قراردادشان تمام شده یا هنوز قرارداد دارند، برای انتقال به تیم‌های دیگر با باشگاه فولاد وارد مذاکره نشده‌اند. درصدد هستیم اگر تیم فولاد لیگ‌ برتری شد، مجددا با برخی بازیکنان خارجی از جمله «جان واریو» قرارداد ببندیم.