رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: یکی از مهمترین مباحثی که در نشست اخیر هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح شد، درخصوص احداث مجموعه ورزشی استقلال بود که در این خصوص به جمع‌بندی و تصمیم‌گیری‌های خوبی رسیدیم. متاسفانه باشگاهی با قدمت و سابقه استقلال از داشتن یک زمین تمرین محروم است که تلاش ما بر این است تا این کمبود را به نحوی جبران کنیم.

دانشجو ادامه داد: در این مدت با پیگیری‌هایی که از سوی مدیریت باشگاه به عمل آمد، توانستیم زمینی با وسعتی قابل قبول را در تملک باشگاه استقلال درآوریم. برنامه ما بر این است تا در این محل ضمن احداث یک زمین چمن مناسب، سالن‌های مجزای بدنسازی، استخر، سالن چند منظوره، مجتمع اداری و اقامتی را نیز برای باشگاه استقلال احداث کنیم. با ساخت و بهره‌برداری از این مجموعه گسترده تمام نیازهای باشگاه استقلال مرتفع می‌شود و استقلالی‌ها به آرزوی چندین و چند ساله خود که همان داشتن امکاناتی مستقل و ویژه است، می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه ساخت مجموعه بزرگ ورزشی استقلال اصلی‌ترین نیازهای این باشگاه در جهت حرفه‌ای شدن را برطرف و مرتفع می‌کند، افزود: بر اساس استاندارد‌های حرفه ای فوتبال روز دنیا، باشگاه‌ها مکلفند به اینکه زمین تمرینی مناسب و امکاناتی اختصاصی را در اختیار داشته باشند. با ساخت این مجموعه بزرگ تا اندازه زیادی مشکلات باشگاه استقلال برطرف می‌شود.

آغاز به کار ساخت مجموعه بزرگ ورزشی استقلال ساعت ۱۸ روز چهاردهم تیرماه سال‌جاری با برگزاری مراسم کلنگ‌زنی آغاز می‌شود و پس از آن فعالیت‌های اجرایی برای احداث ورزشگاه با جدیت دنبال خواهد شد.